ik hoorde dat er 2de paasdag weer een rallypaper verreden word in Annen. een leuke 25 kilometer puzzeltocht.
vroeg me af of er nog mensen van jullie heen gaan ,is misschien wel leuk om elkaar dan te ontmoeten.
ook vroeg ik me af of er misschien iemand van jullie heen gaat die misschien nog 2 paarden wil vervoeren? dit aangezien mijn vriendin en ik supergraag met de paarden mee willen doen maar we geen vervoer hebben
je zou mij en mijn vriendin superblij maken als je een vervoerstip voor ons hebt
ideen tips en suggesties altijd welkom
WendyBZ
Geplaatst: 17-01-10 23:48
Leuk, ik heb een paar jaar geleden meegedaan, lijkt me leuk om dit keer ook weer mee te doen
ja en ik heb nu een paard waar ik ook graag mee heen wil,alleen we hebben geen vervoer en ik heb geen rijbewijs,dus ik zou erg blij worden als er iemand is die ons er heen zou willen brengen
Ik ga zekers te weten ook heen, heb ook nog geen vervoer. maar ik moet en zal gaan:D
quater
Geplaatst: 06-02-10 19:07
Als het doorgaat ben ik ook van de partij! Lijkt me echt super gaaf!
Weet iemand ook waar je kunt zien of de rallypaper doorgaat?!
lorelei
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-10 19:38
ik heb toevallig deze week gemaild met de goorechtruiters,en ze hebben komende week vergadering en dan word er gekeken waar de rallypaper verreden word,maar dat het doorgaat staat vast
quater
Geplaatst: 06-02-10 19:40
YES Hopen dat het om en nabij zuidlaren is dan kan ik lekker makkelijk met paard vanaf de camping erheen! Hou me op de hoogte hier als je wilt!!! En he thanxs voor je antwoordt had namelijk zelf al op internet gelezen dat ie niet doorging wegens omstandigheden!
Want dan moeten Quater en ik nog wel gaan trainen voor die tijd, hopen dat het hier in groningen weer gaat dooien kan ik weer buitenrijden
Jippie heb er nu al zin in, hoop dat het snel bekend is waar het dit jaar word gehouden. ben blij dat het door gaat, heb wel zin om dit jaar weer mee te doen. vorig jaar was ook erg gezellig en het weer was ook goed. hoop dat er dan geen sneeuw ligt, HaHaHa!
Is er al meer bekend? op de site van de goorechtruiters staat niets over de hele rallypaper... het zou jammer zijn als ie niet doorgaat (ook al weet ik niet eens of ik wel meedoe )
ik had 2 weken geleden gemaild of het doorging en waar het gehouden word,ik heb mail terug gehad dat het doorgaat maar dat er nog vergaderd word waar het gehouden word.
opgave vooraf is niet nodig
Durante
Geplaatst: 24-02-10 11:33
Mijn vriend en ik gaan ook weer meedoen, áls het doorgaat tenminste. Ik hoop het wel, we hebben er weer erg zin in,hoop dat het dan beter weer is dan het nu is....
sophiatinker
Geplaatst: 24-02-10 21:17
ik ga zeker weer meedoen, wordt dan mijn 3e keer met mijn tinker of ik met mijn zussen ga of met vrienden weet ik nog niet.
ik hoop dat het wel in de buurt is
Amy1984
Geplaatst: 28-02-10 14:52
Wat houd deze rit precies in? Mijn paard is nog niet super verkeersmak. Zou wel graag mee willen doen, maar dan is het leuker en beter voor mn paard om samen met anderen te rijden. Zijn er meer mensen die alleen mee doen?
waar het nog precies gehouden word, is voor ons ook nog de vraag. ze hebben 12feb daar vergadering overhad, maar we hebben veder nog niks gehoord of gezien op de site. (drenthe word het volgens mij altijd gehouden)
Ik weet ook niet of je alleen mag rijden? maar wij gaan in een hele grote groep zoals het er nu naar uit ziet. mijn paard vind dat ook altijd wel spannend.
sophiatinker
Geplaatst: 28-02-10 15:16
je mag niet alleen meestal in groepen van 2 of 3 ruiters en paard
Er is vast een plaats waar een auto met trailer kan komen om iemand weer op te pikken, mocht het nodig zijn... Het streven is natuurlijk om de rit uit te rijden, maar je weet nooit wat je tegenkomt onderweg... 25 km moet op zich te doen zijn voor paardlief.