Wij hebben geen (dek)hengst voor de keuring. Onze tuiger loopt wel mee in de open klasse op vrijdagavond!
viefj12
Geplaatst: 26-12-09 00:39
Is dit de friese hengsten keuring?
polly26
Geplaatst: 26-12-09 00:43
ik wil erheen maar te ver en ik heb geen kaartje word het niet ergens live uitgezonden
viefj12
Geplaatst: 26-12-09 00:48
Oh oke wel jammer, ik ga er heen want wij geven daar een show met een romeinse strijd zo'n strijdwagen met 4 friese ervoor en dan zo'n strijd tegen elkaar, en we doen ook een show met een 6-span en 8-span! dus ik ben er vanaf donderdag al
Ik ga ook ik help vrijdag avond en zaterdag de hele dag dag en waarschijnlijk ga ik donderdag ook wel heen en misschien vrijdags met school.. we zien het wel worden vast weer mooie dagen met geweldige hengsten
Ik ben er vrijdag avond ook! We hebben een meeting van een paar mensen uit het friezentopic!
Retlaw
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-09 20:32
wat leuk ja wij zijn er om te tuigen! Let maar eens op andries fan sin en wille, die heb ik vorige week nog kaal gemaakt zal waarschijnlijk 1 van de weinig geschoren Friezen zijn dan.
Jij zat eerst ook altijd bij ons in het topic, of niet ?
Vorige keer werd er afscheid genomen van zo'n dekhengst. Weet zo niet meer precies welke. Maar toen was er ook een geschoren fries bij. Dat paard was helemaal bruin, zo lelijk!
onze is ook lichter, tsja mooi is anders, maar anders gaat ie t loodje leggen in die warme hal ben ik bang. Vorig jaar had ie minder vacht en hij kwam er druipend uit! Hij heeft een periode vakantie gehad, dus ook een lekker vachtje mogen opbouwen
Ik ben eerst wel in jullie topic geweest ja, maar kon t tempo niet bijhouden... helaas... maar wil best weer eens voorbij komen koekeloeren!
ik zat ook in het friezen topic en elliana had me volgens mij ook al gezien de vorrige x toen ik moest helpen bij de merrie keuring het is idd warm in de baan je brand er gewoon half levend weg.. haha misschien leuk om met zn allen te meeten ofzo?
Klopt, ik heb jou al een aantal keer gezien op zulke evenementen. Volgens mij niet alleen op de HK, maar dat weet ik allemaal niet meer precies, haha. Volgende keer kan ik je wel even aanspreken, mocht ik je weer tegen komen.
Wij hebben de meeting op vrijdag avond. Misschien even overleggen in het friezen topic dan ?