Had jij vorig jaar niet net dezelfde foto's? Of herriner ik mij dat nu helemaal fout? Wel schitterende plaatjes, als die bruine vlekken tussen al dat wit
Gaaaaaaaaaaf hoor fijne dagen maar dat gaat vast lukken!!!
Sharon_Jims
Geplaatst: 23-12-09 12:35
Dat is inderdaad ook een erg leuke manier van trainen! Gaaf hoor!
yerry
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 12:39
Jeddah schreef:
Sommige kopen zo'n lawaaierige Quad, maar nee, jij hebt een heerlijke Paint om je pony's mee te trainen!
HAHAHAHA nee ik houd niet van lawaai!!! daarom heb ik ook een paint ZONDER geluid!!!!
msnowy
Geplaatst: 23-12-09 12:43
wat zijn jullie toch inventief. dat zou ik ook wel willen maar ik ben bang dat er sneeuw aan de voorijzers gaan zitten en dat ze dan een of andere blessure oploopt. maar supergaaf dit!!
ilovelente
Geplaatst: 23-12-09 12:52
Wat een plezier kan je hebben in de sneeuw. Erg leuk!! Ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen op mijn pony en onze mini shet. Ben alleen bang dat ik het niet overleef hahaha!!!
Wat grappig ;p wat voor een ras is dat grote paard?? Ik weet het namelijk niet zeker;p Hij is wel erg leuk.. en die 2 kleinen erachteraan,, wat grappig en leuk ziet het eruit;p
kynshiri
Geplaatst: 23-12-09 12:55
amaai met 1 pony doe ik dit ook wel eens, maar 2 tegelijk enorm grappig met al die vlekjes ook... krijg je dan niet vaak de vraag of dat de kindjes van jouw paard zijn ofzo
Hey yerry, is dit je kerstkaart? Ze zijn braaf!!!!! Ik heb maar 1 shettie voor ernaast, maar die past ook qua kleur bij die van mij, hahahahahahaha
yerry
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 13:06
Loolotte schreef:
Wat grappig ;p wat voor een ras is dat grote paard?? Ik weet het namelijk niet zeker;p Hij is wel erg leuk.. en die 2 kleinen erachteraan,, wat grappig en leuk ziet het eruit;p
een AMERICAN Paint Horse....knap is ze he???
yerry
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-09 13:07
superpony schreef:
Hey yerry, is dit je kerstkaart? Ze zijn braaf!!!!! Ik heb maar 1 shettie voor ernaast, maar die past ook qua kleur bij die van mij, hahahahahahaha
NAAAPERD!!! HAHAHAHHA!!! neem je er nog een bij...????....spider-WOMAN!!! HAHAHAHHAHA