Hier nog wat fotootjes van mijn, bijna anderhalfjarige, ruintje Travis lekker bekkie mooi ventjekleurtje lekker kontje leuk kereltje he
Wat een heerlijk ventje heb je toch Dagmar Hij komt ook al goed in het haar te zitten, wat een manen heeft hij al!
Lekkere wollige Travis.. Hij groeit echt hard zeg!! Zo mooi..In het nieuwe jaar kom ik echt ff keer meeten
Oww Dagmar, die tweede foto Wat een droogkloot is het volgens mij! HihiI'm in love... met zijn kleurtje I like it, like it, like it!En dat vachtje he, lekker knuffelbaar!
Wat wordt hij mooi! En zijn behang wordt ook heel erg mooi en lekker vol! Ik ben superbenieuwd hoe hij er over een paar jaar uit ziet!
Heey Dagmar! Heerlijk ventje is hij toch Lijkt het zo, of is hij donkerder als vorig jaar?Groetjes Lotte
wauw, wat een knapperd!ik vind bruin bond zoiezo altijd wel mooi en zeker met zo'n mooie tekening en koppie.
Lotte ik denk door zn wintervacht, was vorig jaar ook donker maar in de zomer was hij weer lichter deze zomer dus maar weer afwachten wat er gebeurt bedankt weer voor de leuke reacties
Ik had het ook over vorig jaar winter Het verschil zomer wintervacht zal denk ik wel blijven, heeft Bruintje ook wel, en Mistery ook, haha. Al die zwartbonte sokkenmonsters niet hierzo
snap ik maar ik bedoelde dat hij net zo is als vorig winter nu alleen dat het met de zomer wel weer verandert