Ik had de hoop opgegeven totdat een vriendin belde. Of ik Lorna een 16 jarige KWPN merrie (FaramxVisioen) samen met haar wou gaan doen nu de andere verzorger ermee ophield. Ik was meteen enthousiast, en heb meteen een afspraak met haar en de eigenaars gemaakt. Dit was zo ongeveer een jaar geleden.
En man wat was ik zenuwachtig de eerste keer dat ik erheen ging voor de ontmoeting en om te gaan rijden
Helaas van de 1e keer erop geen foto's, maar van de 2e keer des te meer!
Vandaag een maand geleden is mijn moeder overleden op 43-jarige leeftijd, en god wat ben ik blij dat ik bij dit paard af en toe m'n tranen kan laten gaan

Hier een jaaroverzichtje van Lorna en mij.
De 2e keer erop (21 december 2008)

Galop was een ramp
http://i197.photobucket.com/albums/aa183/leanee1991/Lorna/Lorna26.png
Tussendoor hard trainen en lessen (22 maart 2009)

Maar ook hier ging het niet altijd goed. De middendraf van haar vond ik zo overweldigend dat ik altijd een "vreemde" reactie gaf waardoor zij omhoog kwam

Helaas werd ze een maand later (22 april) kreupel en zijn we een paar weken uit de running geweest. 9 Mei was de eerste keer dat ik er weer op ben gestapt en man wat ging dat slecht

http://i197.photobucket.com/albums/aa183/leanee1991/lornaslecht.jpg
Maar toch ook een "fijn" stukje

Helaas maar kort van kunnen genieten want de 11e van mei was ze weer onregelmatig. Gelukkig duurde dit een week en hierna hebben we er geen last meer van gehad
Begin Juli 2009, wat was het heet en wat hadden Lorna en ik geen zin. Toch weer foto's laten maken

Crea Bea fotograaf

Galop ging steeds beter, ik ging niet meer in springstand zitten, armen zit nu een knik in en ik ging alleen nog erg voorover zitten

Fijn beeld

Woensdag 24 juni gereden in een ondergaand zonnetje

Zaterdag 29 augustus een fotoshoot door Bellatrix @ bokt
Die jurk interesseerde d'r niks. Wat was ik trots

Glim, glimmer, glimst

Lekker ding is het toch

En omdat Lorna mij door moeilijke tijden heensleept kreeg ze als cadeautje een, jawel, knalroze met witte bontjes halster

En Lorna vind het nu wel weer genoeg

14 november hadden we onze eerste (onderlinge) wedstrijd waar we 184 en 186 punten en 2 2e prijzen hadden. Wat was ik trots. De startkaart gaat waarschijnlijk zeer binnenkort worden aangevraagd.
Bedankt voor het kijken, een berichtje zou leuk zijn
! Jullie zijn een mooi team
! Gaat helemaal goedkomen in de wedstrijden met jullie!