Wij voorjaar 2007:

Zo reden we een jaartje rond en na 1 jaar wilde ik toch wel erg graag een wedstrijdje proberen, ik had echt nul wedstrijdervaring dus vond het hartstikke spannend,
onze eerste onderlinge wedstrijd op de pc:

Een half jaar later organiseerde de pc een knhs wedstrijd, ik mocht voor spek en bonen meedoen in de B:
(ik had nog steeds niet door dat dat dekje, een spríngdekje was)

We vonden het hartstikke leuk en eindelijk mocht ik een startkaart aanvragen.
Van die wedstrijden heb ik geen foto's.
Daarna lag het even stil, ik mocht niet veel wedstrijden rijden, en de indoorwedstrijd waar ik wel aan mee mocht doen zat vol.
Toen mochten we in April na lang geen wedstrijden hebben gereden weer meedoen. Ik verwachte natuurlijk niet veel maar het ging super, we werden 1e en 2e met in totaal 4wp!

Hier kijkt ze super eh boos

Toen vond ik dit op internet, jammer dat we verder geen selectiewedstrijden hebben gereden, maar ik was wel héél trots!

http://i45.tinypic.com/14brj95.jpg
Na een wedstrijd in mei, op mijn verjaardag, eindelijk de laatste 2 wp binnen(2 x 180, dus echt op het randje, maar wel veel lol die dag)!:

In de zomervakantie veel leuke dingen gedaan:
Samen op kamp:

In de zee bij ons achter de dijk:

Na de zomervakantie zijn we L gaan starten, superspannend, maar het gaat nog niet zo lekker, iedere keer in de 170 punten, de eerste wedstrijd ging goed, 194 punten, maar nu zitten we een beetje in een dipje denk ik.. Maar.. het is nog steeds leuk! Een tijdje geleden kwam zelfs de jury naar me toe, met de complimenten, ik was van het hele weekend(selectiewedstrijd) de enige die de hele proef lachte, de punten vielen tegen, maar toch altijd leuk.
L1 wedstrijd van de PC:

Dat was het! Met de groeten van tam! (gemaakt op die wedstrijd in mei)