Ik wist niet waar ik het kon plaatsen..
Zoals jullie misschien al weten (of niet weten ::)) ben ik een hengstenfanaat! Ik ben ooit eens begonnen met Camaro (de friese hengst), zocht dan gezelschap, die natuurlijk ook hengst moest zijn Waar mijn keuze gevallen is op Mister Moonligt. Omdat pony's een beetje te klein zijn voor mij en ik naast aangespannen rij (met Moonlight) en Camaro nog wat te jong is heb ik toevallig van een vriend galipso kunnen overkopen. Hij was ook hengst, maar wegens mijn studies die ik volgend jaar ga starten bij Parelli zijn Hengsten niet toegelaten en heb ik hem helaas moeten castreren. Nu ik vond dat 3 paarden al veel was en ik mijn tijd goed moest verdelen. heeft er mij 3 maanden geleden iemand opgebeld. na de New Forest hengstenkeuring met Moonlight vroeg iemand of ik geintereseerd was in zijn pony. Ik was dat eigenlijk niet. Maar hij bleef mij bellen. uiteindelijk kwam hij met een goed tegenbod.
gisteren hebben we 875 km gereden naar Groningen om 2 Prachtige New Forest hengsten op te halen.
Beiden en Moonlight worden in Februari op de keuring uitgebacht, getraind in aanspanning en Moonlight een beetje onder het zadel.
Daarna worden ze verkocht. Want 5 paarden en pony's is veel te veel! Toch ben ik super blij dat ik de pony's een kan mag geven. indien ik ze niet gekocht had gingen ze naar een manege en werden ze gecastreerd.
Lumandro heeft prachtige gangen en maakt veel kans op de hengstenkeuring. Casper daarintegen heeft 'normale' gangen. Maar een uitstekende bloedlijn en een mooie bouw. Hopelijk vinden jullie ze ook leuk!
Ze hebben beiden nog hun halster aan omdat ze nog schuchter en wild zijn.

Lumandro & Casper zijn al dikke vrienden..

Lumandro wat magertjes, maar daar komt wel verandering in!

:-*

handsome Casper

En we eindigen met een kusje
Groetjes

jaaa leukleuk!