Ze heeft in mei een veulen gekregen en toen heeft ze een lange tijd stil gestaan.
Tussendoor heb ik haar af en toe gepakt om te rijden, maar ze werd al snel schraal doordat ze alle voorraden aan het veulen gaf.
En doordat ze zo mager was heb ik haar ook maar niet meer gereden, vind ik ook niet erg eerlijk dan
Nu is het veulen afgespeend en ben ik 2 weken later (gister dus) er weer eens opgegaan.
Ze zit weer vol energie, maar houdt dit niet lang vol, dus heb al met al zo'n 20 minuten gereden.
Ze is nog wel wat schraal en de bespiering is weg...
Oh, en er stond een hele grote, witte koelcel langs de bak... die dan weer precies aanslaat als ik langs kom rijden

Dus dat vond ze nog wel erg spannend

Maar goed, hier de foto's!

Ze loopt nog wel vaak te diep, waardoor ik mijn handen weer naar voren wil doen...

Dat helpt wel, want een paar passen later loopt ze dan zo

Even een galopje, gaat nog wat hard

Wel een fijn beeld vind ik zelf

Weer even draven

Af en toe had ze een uitspatting

Doordat ze zo snel diep loopt, probeer ik haar toch wat lager te gaan rijden. Wel moeilijk met een tuiger,
maar het begin is er!

Ik weet dat ik naar voren zit. Dit doe ik deels bewust, deels onbewust

Bewust omdat ze nog niet helemaal haar balans heeft gevonden, vooral in de galop.
Onbewust omdat ze zulke grote passen maakt, dat ik af en toe zèlf mijn balans niet kan vinden

Tips zijn van harte welkom!
Ik krijg vanaf a.s. zaterdag les, dus ik hoop dat het vanaf dan bergopwaarts gaat!
Marieke (die de foto's maakte) merkte dat ook al op. Dat maakt het ook nog moeilijker voor Annelien om een stille aanleuning te houden.