Na aanleiding van ons vorige topic ( [GVL-ITP] Tot nu toe bereikt! ) hebben we lessen gehad en zijn we parelli gaan volgen.
Ik heb nu vooral geleerd om mezelf meer ontspannen op te stellen wat zeer zeker door werkt op Sterre.
Omdat ze nu wel klaar is voor iets meer als alleen maar eigen terrein mag ze voortaan mee naar buiten.
We hebben het geluk tegen de drunense duinen aan te staan dus zodoende lopen we vaak over de open zandvlaktes

Nou ik zou zeggen, veel kijk plezier. Zoals je soms zal zien heeft ze bij enge dingen af en toe wat overtuiging nodig, maar zolang ik rustig blijf en haar de kans geef om te wennen komen we er wel doorheen.
Ze had nog nooit een singel omgehad (wel pads e.d. op haar rug) dus eerst eens kijken of ze reageerde...
Je moet dus geen x paint kopen als je reactie wilt, die doen dus net of er niets aan de hand is haha!

Bospad dat we door moeten om bij de duinen te komen. Zoals je ziet ben ik afgeleid waardoor Sterre dus ook
gelijk haar concentratie in mij verliest..

Samen poseren, zo kan Sterre de fotograve ook even goed bekijken.

Aangekomen op de grote witte zandvlakte moet ze toch eens kijken naar al die ruimte.

Klein vennetje (water) is toch wel een beetje eng hoor baas!

Verder geen druk gegeven en zelf gewoon rustig blijven staan.

Na een tijdje ben ik op mijn hurken gaan zitten en kwam ze vlug kijken waarom ik dat deed haha,
uiteindelijk dit toch bereikt!

Nog even twee pose foto's.

Boomstammen zijn ook niet eng joh! (pff ik moet echt afleren om te praten tijdens een foto!)

Over de (rustige!) weg weer terug gelopen. We zijn auto's tegen gekomen en een groep wielrenners
ging goed in ieder geval.

En zo wandelen we gewoon verder..

Ook zonder halster zijn wij vriendjes hoor!

Nou mocht men nog commentaar hebben, dan sta ik daar altijd voor open, mits onderbouwd.
Doei! En een berichtje zou leuk zijn.