Focus Khemali X Drug
We zijn samen in de B dressuur begonnen,je aller eerste wedstrijd werd al gelijk winnend afgesloten..

Ik weet onze allereerste arabieren wedstrijd nog op de kossackstud,er werd lacherig over gedaan,dat jij,Pajkie daar liep,het paard van 500 gulden...

Ook aan de rijrubrieken hebben we fanatiek mee gedaan,Nederlands Kampioen bestgaande,en zelfs in Moorsele Europees Kampioen allround...en denk niet dat we alleen bij het avs zadelrubrieken hebben gereden,nee hoor,ook op de gewone wedstrijden hebben we regelmatig mee gereden,en zelfs tussen de WPN paarden,als enigste arabier,stond je altijd vooraan..Kunnen toch met grote trots zeggen dat je er nog nooit uitgereden bent :mrgreen:

De laatste wedstrijden in het Z2 was het eigenlijk gewoon dat we met 4 of zelfs 5 winstpunten thuis kwamen,en ook gewoon tussen de WPN paarden...

Inmiddels toch maar is een keer ZZ Licht gestart,en geloof me,dat is echt heel anders als het Z2,waar je in het Z2 nog een 4 krijgt,krijg je in het ZZ Licht een 1..En dan hebben we het nog niet over de reactie,s van de (meeste) mededeelnemers..Uhh pony???lopen die ook mee???Maar dan als mijn kleine pony gaat lopen word het stil :twisted:

Lieve Pajkie vandaag heb je het geflikt! Ik ben zo trots op je,je hebt het zo verdiend!!!Nu kunnen we echt met heel veel trots zeggen dat jij,Het allerbeste arabische sportpaard van Nederland bent!! Ik wist het al heel lang maar vandaag hebben we het bewijs geleverd...
DE EERSTE WINSTPUNT IN HET ZZ LICHT IS BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Pajkie,Ik hou van je en hoop dat we nog heel lang samen blijven,je bent mijn allerbeste vriendje..JIJ BENT DE BESTE!Dat bewijs heb je vandaag geleverd!