Leek me leuk om een topic te openen nu Madeira en ik bijna samen zijn (8 oktober 2008 gekocht).
We hebben zoveel van elkaar geleerd, zoveel met elkaar plezier.
Foto 1 & 2. Deze foto’s kwam ik tegen op marktplaats. Jullie weten vast dat ik niet veel heb aan foto’s en was totaal verliefd op de tekst die erbij stond! Mijn nicht (is ook instructrice) en ik gingen kijkje nemen:

Foto 3. Mijn geleidehond nam ik vaak mee naar Madeira. Ik liet hem ook gewoon in de bak staan met Madeira (hij kon makkelijk weg komen tussen de hekken door). Ze waren zo lief tegen elkaar!

Foto 4. Ik begon Madeira steeds meer te vertrouwen en wilde dolgraag het bos een keertje in. Ik durfte niet goed alleen (vanwege mijn handicap) en vond al gauw een super vriendin op stal. Dus besloten we om samen te gaan. Polly en Madeira reageerde SUPER op elkaar

Foto 5. Ik wilde meer andere dingen met Madeira gaan doen, gewoon als afwisseling. Toen ben ik behulp met nog iemand Madeira laten vrijspringen. Dit was haar eerste keer en was mega trots op mijn meisje!

Foto 6. Ik reed steeds vaker ook in de buitenbak (vind ik best eng, ik kan meer horen in de binnenbak). Maar Madeira was super braaf. Ik reed nog niet zo lang op haar, omdat ik hier nog erg zwaar was. Maar ze is zo braaf!

Foto 7. Ze vroegen of ik misschien mee wilde doen met onderlinge wedstrijd. Ik wilde wel, vond het natuurlijk wel spannend! Onze 1e wedstrijd zijn we 1e geworden met 192 punten. Ik ben natuurlijk gelijk naar haar toe gegaan om haar te knuffelen. Niet alleen omdat ik met haar 1e was geworden, maar gewoon omdat ik trots was op hoe braaf ze was!

Foto 8. Mijn vriendin, die ook met mij in het bos ging, hield een mooie fotoshoot met Madeira en mij. Ik was mega trots op de mooie foto’s die mijn vriendin heeft gemaakt.

Foto 9. Ik kreeg steeds meer vertrouwen in Madeira. Niemand had ooit zonder zadel op haar gereden, zover ik weet. Dus een andere vriendin probeerde het, ze was mega braaf. Ik ging erna ook even uitstappen zonder zadel. Mijn lieve meid!

Foto 10. Hier hadden we nog een fotoshoot van mijn vriendin. Nu in de zomer

Foto 11, nog 1 van de fotoshoot.

Foto 12. Ik heb na een tijdje dressuurzadel aangeschaft. Dit zit zo fijn, maar moest wel even wennen!

Foto 13. Ik ben in tussen 40 kilo afgevallen en vond dat het tijd werd om mij en Madeira in een nieuw
setje te steken

Foto 14. Op 9 oktober , a.s vrijdag word ik geopereerd en mag ik 9 maanden niet paardrijden. Maar, ik ga heel veel andere leuke dingen met Madeira doen en het rijden houden 3 super meiden voor mij bij

Ik hoop dat jullie 't leuk vonden om naar te kijken