Ik heb vandaag mijn tweede FNRS wedstrijd gereden (F6a voor de 2e keer).
Ik deed dit op het paardje Corina, echt een heel lief en mooi paard!
Het inrijden ging echt super goed. Corina liep heel ontspannen en relaxt, en het zag er heel mooi uit.
Ook voelde ze heel fijn aan.
Toen we de wedstrijdbak ingingen, ging het al meteen fout. Ze was ontzettend bang om alleen in de bak te zijn en haar angst werd nog erger toen we bij het juryhokje kwamen. Ze durfde hier helemaal niet langs en ze kwam niet dichterbij dan 5 meter, dus ze durfde niet over de hoefslag te lopen.
Van de jury mocht ik, voordat mijn proef begon, een aantal voltes rijden bij het juryhokje, maar dit heeft helaas niets geholpen. Ze bleef ontzettend bang. We hebben de proef wel afgemaakt, maar ze schrok steeds zo erg dat ze wegrende en de hele proef heeft ze met haar hoofd ontzettend hoog in de lucht gelopen. Je kon merken dat ze zo bang was, want ze was ook onmiddelijk heel erg zwaar aan het ademen.
Ik heb helaas mijn proef deze keer niet gehaald. We hadden 208 punten en je moet er 210 hebben om door te gaan. Balen dus, maar volgende keer beter!
Nu eventjes wat fotootjes van de wedstrijd!
Eerste de foto's van het inrijden;
1.

2.

3.

4.

5.

En deze twee foto's zijn tijdens het proefje gemaakt, je kan zien hoe gespannen en angstig ze is!;
6.

7.