Nationale Shire Show 2009, sfeerfoto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lucy_1

Berichten: 2482
Geregistreerd: 26-10-05
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 07:31

Geweldige foto's Leon! Machtige beesten om te zien. Die Stella vind ik toch wel erg gaaf hoor!
En die veulens! Tjee, wat zijn die al groot! :oo



Om nog even op die staarten terug te komen. Stop met zeiken hierover. Als jullie topicstarter goed lezen, dan is hij daar wezen kijken en wil de foto's delen omdat ze gewoon leuk zijn. Hij wil geen discussie starten over die staarten. Daar kan hij immers toch ook niks aan doen... Het is alleen leuk dat als je bij een ander ras gaat kijken op zulke shows, om te zien hoe het daar aan toe gaat en wat ze daar doen met hun paarden is hun verantwoording. Of je het er nu mee eens bent of niet.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Nationale Shire Show 2009, sfeerfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 09:16

Haha Munnie, ja dat vonden wij ook :+

Dank je Lucy_1.
Ik vond Stella ook erg leuk :j

james_bont
Berichten: 228
Geregistreerd: 09-10-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 09:51

Wat geweldig die foto's...
En dat meisje op zo'n groot paard,ik geniet er van!

astridelise

Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-04-09
Woonplaats: Elst overbetuwe

Re: Nationale Shire Show 2009, sfeerfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 09:57

Als die zeur op pag.1 goed gekeken had, dan had ze gezien dat alleen de veulens opgeschoren staarten hebben, heeft denk ik met de keuring te maken. Zo heeft ieder ras zijn eigen traditie en manier van knippen van manen en staarten. Ik vind het erg leuk om een beeld van dit ras gezien te hebben. Dank je wel.

Berdien

Berichten: 64538
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Nationale Shire Show 2009, sfeerfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:06

Ik geloof dat niemand de TS erop aan valt? Men merkt het alleen maar op, en geeft er een mening over. Niemand zegt "oohh TS wat slécht dat jij hier foto's van hebt gemaakt en het is jóuw schuld."
Dus ik zie niet in waarom het niet genoemd zou mogen worden, mits op een normale manier.
En eerlijk is eerlijk, ik vind het ook walgelijk, en dierenmishandeling. En dit is inderdaad niet het enige misstand in de paardenwereld, maar mag het daarom niet benoemt worden?

Over de foto's zelf, gave foto's! Shires zijn zo ontzettend gaaf :+: Van die machtige, maar oh zo lieve paarden. Mooie sfeerimpressie :j

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Nationale Shire Show 2009, sfeerfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-09 12:12

Ik heb geen zin in een discussietopic, daarvoor plaats ik geen foto's op [EV-ITP].
Ik heb de foto's verwijderd en plaats ze wel op een ander forum, waar men ze waardeert zonder door te zaniken over een traditie waar wij toch geen grip op hebben.

BaiNar

Berichten: 1831
Geregistreerd: 12-01-07
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:34

Ik heb ervan genoten hoor... :D
Dat gezeur over die staarten... persoonlijk zou het niet mijn keuze zijn maar "dierenmishandeling"....??? Kom op zeg... Ik zie in het DAGDAGELIJKSE leven ergere dingen gewoon om me heen gebeuren helaas... daar maakt niemand zich druk om... Wat een gezanik!! :o

Imre

Berichten: 14210
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:00

Moderatoropmerking:
Omdat de foto's niet meer zichtbaar zijn, en dit wel een ITP-forum is, hier dan maar een slotje.