Ik ben bezig met het op poten zetten van een clinic pleasure/horsemanship door Colin Rietdijk (XoNo) bij ons op stal.
Eerst wil ik even vissen of er genoeg animo voor is, voordat ik het allemaal definitief ga bespreken.
Bij ons op stal zal zijn bij Stal Kommers in Halsteren op de nieuwe lokatie. Daar is een mooie, nieuwe binnenbak van 20*40 beschikbaar.
De planning is eind 2009/begin 2010.
Zeer waarschijnlijk zullen er ook boxen beschikbaar gesteld worden voor een dag huur.
Er is een kantine aanwezig waar je koffie en frisdrank kan verkrijgen (automaat) tegen een normaal bedrag.
Er is genoeg ruimte voor trailers en auto's.
De bedoeling is om een clinic van 2 uur te geven in 2 groepen, per groep ong. 5 deelnemers. De groepen splitsen we dan op niveau.
Zoals het er nu naar uitziet zullen de kosten maximaal 45 euro per combi worden-uitgaande van 10 combi's- (bedrag is nog niet definitief, maar nu even hoog berekend zodat het later niet tegenvalt
).Is daar in de regio Noord-Zeeland en West-Brabant animo voor?
Misschien wel zelfs zoveel dat er meer aanmeldingen komen, dan is uitbreiding ook mogelijk natuurlijk! Vandaar ook mijn inventarisatie.