Natascha Bernoski @ GP in Kootwijk 13-09

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Berendje

Natascha Bernoski @ GP in Kootwijk 13-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:25

Voor de liefhebbers. Het zijn kwa kwaliteit geen geweldige foto's, het weer werd weer slecht toen zij moest rijden.
Maar xx_Irisje wil ze graag zien dus hier zijn ze dan :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ojajoh

Re: Natascha Bernoski @ GP in Kootwijk 13-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:37

deze foto's zijn krapper gekaderd waardoor ik ze toch een stuk beter vind dan die andere omdat ruiter en paard er nu echt uitspringen :j

leuk gedaan hoor! :j

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 09:07

Dank je wel. Ja ik dacht nog aan je toen ik ze geen bijsnijden :D
Ben nu met Tommie Visser bezig. Die komen er zo dus ook aan.
Ik kan de hele Grand Prix en Prix St George er wel op zetten. :=

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 09:12

zet je toch enkel je mooiste neer ;)
maak je een samenvatting

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 09:26

Ja zat ik ook al aan te denken.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 12:49

Leukleukleuk om te zien :D

Wat kan die Max toch een lekker bekken trekken :)

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:01

Ik weet niet of de amazone er blij mee is dat de foto's op bokt staan, er zitten nogal wat "slechte" momenten tussen, de laatste foto bijvoorbeeld.......

LisaMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:54

weetergeen schreef:
Ik weet niet of de amazone er blij mee is dat de foto's op bokt staan, er zitten nogal wat "slechte" momenten tussen, de laatste foto bijvoorbeeld.......

Hoezo de laatste foto? De teugels na stang zijn niet strak, hangt klein boogje in, waars is dit piaffe of iets dergelijks.
En die slechte momenten vallen best mee?
Zoals de één na laatste bijv, is waars gewoon een inzet van een pirouete (Of hoe je het schrijft)

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:56

Ik vind hem op sommige foto`s wel wat eng in de hals...

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:15

LisaMS schreef:
weetergeen schreef:

Hoezo de laatste foto? De teugels na stang zijn niet strak, hangt klein boogje in, waars is dit piaffe of iets dergelijks.
Zoals de één na laatste bijv, is waars gewoon een inzet van een pirouete (Of hoe je het schrijft)

hij drukt erg zijn rug weg en is niet bij met zijn achterhand ;)

maar voor de rest vind ik wel best mooie foto's! :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 14:18

Mooi paard, let er wel op dat hij zin rug af en toe wegdrukt! Verder vind ik je stang gebruik erg vriendelijk ogen! ;)

LYNNEM81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 17:43

Natascha is een fantastische, fijn inwerkende amazone.. En Max heeft niet de makkelijkste hals. (Als een paard veel front heeft is het wel wat makkelijker om dat voor je te houden) Dit was pas hun derde wedstrijd weer en ik vind het petje af, want zij rijd toch even Grandprix met een nog erg jong paard. Denk niet dat zij weet dat deze foto's op internet staan. Maar ze zal het misschien wel erg leuk vinden als deze misschien naar haar toegestuurd worden.. www.stal.bernoski@planet.nl Natas had trouwens bijna 65%! Met nog wat foutjes, dus er is nog veel groei in deze combinatie! :D :D

LisaMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 20:57

weetergeen schreef:

Zoals de één na laatste bijv, is waars gewoon een inzet van een pirouete (Of hoe je het schrijft)[/quote]

hij drukt erg zijn rug weg en is niet bij met zijn achterhand ;)

maar voor de rest vind ik wel best mooie foto's! :)[/quote]

Ja maar haar reactie is wel erg overdreven :+

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:06

weetergeen schreef:

Ben het hier wel mee eens.Ik vindt dat je hier eerst toestemming voor moet vragen.
Ik heb deze combinatie btw laatst zien rijden,erg gaaf paard en fijne amazone!
Neemt niet weg dat de laatste foto niet fijn is en en meer storende factoren te zien zijn op de foto.Waar je in een proef overheen kijkt,maar als dat moment word vastgelegd dan hoef je daar niet altijd blij mee te zijn. ;)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:42

Hannah_Menno schreef:
Mooi paard, let er wel op dat hij zin rug af en toe wegdrukt! Verder vind ik je stang gebruik erg vriendelijk ogen! ;)

Je begrijpt dat dit de ts zelf niet is ;)

Vind het paard op sommige foto's ook niet lekker bij elkaar lopen + dat ik hem te diep vindt maar daar verschillen meningen ruim in. Wel vindt ik de foto's goed gelukt! Knap dat je dit al in 4 maanden onder de knie hebt zover! :)
Veel plezier nog met fotootjes schieten :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 21:44

Ohh verkeerd gezien! Sorry! :=

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:10

Fortuna22 schreef:
weetergeen schreef:

Ben het hier wel mee eens.Ik vindt dat je hier eerst toestemming voor moet vragen.
Neemt niet weg dat de laatste foto niet fijn is en en meer storende factoren te zien zijn op de foto.Waar je in een proef overheen kijkt,maar als dat moment word vastgelegd dan hoef je daar niet altijd blij mee te zijn. ;)

Eigenlijk alle foto's zijn op het goede moment gemaakt. En ze mag dit gewoon op bokt plaatsen hoor. :)
Er zijn toch ook genoeg fotografen die na het fotograferen van een evenement de foto's op hun site zetten?
Mag gewoon hoor, hoef je geen toestemming voor te vragen.

Ik snap wel dat ruiters het soms niet leuk vinden, ik baal er soms ook van. Dan merk ik tijdens de proef dat de fotograaf op het verkeerde moment klikt (ja, fotografeer zelf ook, heel vervelend, want dan ga je er op letten :o ), en als je paard/pony dan een stuk fijn loopt, maken ze geen foto's. Zó irritant!
Maarja, het mag wel gewoon.

LYNNEM81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:13

Als een fotograaf foto's maakt van verschillende combinaties en die op zijn eigen site zet is wel wat anders dan ze op een "discussie" forum te plaatsen.. Ik denk niet dat zij heel erg zit te wachten op mensen die uberhaubt misschien nog geen eens wedstrijd rijden of misschien ooit een keer Z hebben gereden bij de pony's, even een mening geven.. Deze combinatie rijd GRANDPRIX!! Waar de meeste mensen die paardrijden in Nederland alleen maar van kunnen dromen.
Probeer het eerst zelf maar eens te rijden en dan een mening te geven.. Een foto is altijd maar een moment opname en tuurlijk schets het ook wel een beetje een beeld van wat er in de proef ook wel eens mis ging.. Maar vind het altijd zo makkelijk om commentaar te geven terwijl mensen zelf geen deuk in een pakje boter rijden. Paardrijden is niet makkelijk, maar wel altijd heel makkelijk vanaf de kant.... Dit paard sloot af en toe niet helemaal door van achter naar voor en werd daarom soms wat eng in de hals, krulde zich op en pakte niet helemaal door zoals hij kan. Maar goed, op de foto's is wel te zien dat de amazone met een losse stang teugel rijdt en er wel degelijk vanaf blijft op de foto. Dus zij deed er alles aan omdat goed te krijgen, zit ook heel mooi vind ik. Max was af en toe wat gespannen in de proef.. en wilde daarom op sommige momenten niet helemaal loslaten.. Zonde, want hij kan het wel degelijk. Ervaring en op concours gaan, hij is nog zo jong. :+ ;)

[/quote]

Neemt niet weg dat de laatste foto niet fijn is en en meer storende factoren te zien zijn op de foto.Waar je in een proef overheen kijkt,maar als dat moment word vastgelegd dan hoef je daar niet altijd blij mee te zijn. ;)[/quote]
Eigenlijk alle foto's zijn op het goede moment gemaakt. En ze mag dit gewoon op bokt plaatsen hoor. :)
Er zijn toch ook genoeg fotografen die na het fotograferen van een evenement de foto's op hun site zetten?
Mag gewoon hoor, hoef je geen toestemming voor te vragen.

Ik snap wel dat ruiters het soms niet leuk vinden, ik baal er soms ook van. Dan merk ik tijdens de proef dat de fotograaf op het verkeerde moment klikt (ja, fotografeer zelf ook, heel vervelend, want dan ga je er op letten :o ), en als je paard/pony dan een stuk fijn loopt, maken ze geen foto's. Zó irritant!
Maarja, het mag wel gewoon.[/quote]

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:20

Mee eens maar die foto's worden vaak meteen gewist.
Van Anky kan je ook dit soort plaatjes schieten alleen worden die niet openbaar gemaakt.
Dat het mag zal best maar vraag me af of de desbetreffende amazone hier blij mee is.
Ik heb deze combinatie pas nog zien rijden en ze hebben bij mij een heel ander beeld achter gelaten dan dat ik van deze foto's krijg.
Het beeld wat ik toen kreeg is een super fijn paard wat nog wat kracht en verbinding mist en nog erg groen is op dit niveau.Maar dat komt vast goed!

LYNNEM81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:30

Fortuna22 schreef:
Mee eens maar die foto's worden vaak meteen gewist.
Van Anky kan je ook dit soort plaatjes schieten alleen worden die niet openbaar gemaakt.
Dat het mag zal best maar vraag me af of de desbetreffende amazone hier blij mee is.
Ik heb deze combinatie pas nog zien rijden en ze hebben bij mij een heel ander beeld achter gelaten dan dat ik van deze foto's krijg.
Het beeld wat ik toen kreeg is een super fijn paard wat nog wat kracht en verbinding mist en nog erg groen is op dit niveau.Maar dat komt vast goed!

Nou hé hé!! Je haalt de woorden uit mijn mond.. Echt waar... wat een verademing.. hahaha Vooral die laatste zin is top en het is zo.. Hij mist nog wat kracht en verbinding en dat komt omdat hij nog er groen is op dit niveau.. Thuis loopt hij top, en nu nog op concours en dat gaat alleen maar beter door weg te gaan. Ik heb zelf ook wel eens een fantastische rit gehad en gewonnen en toen stond er in het sportpaard zo'n lelijke foto!!! Nou ik herkende mijn eigen paard en mezelf nog geen eens meer... wat erg. :D

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:34

Ja dat ken ik,soms echt zo'n domper...haha

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 20:56

Fortuna22 schreef:

Ik zie anders heel vaak foto's van Anky en andere bekende ruiters (kort geleden Laurens van Lieren) op bokt hoor.
Bij Horse Event zijn ook veel foto's van ruiters/amazones gemaakt en op bokt geplaatst.
Maarja, ga me er verder niet in mengen.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 15:55

Ik vind het mooie foto's!

Max ken ik nog wel, heb bij Bernoski stage gelopen. Erg leuke tijd!