Maar.
Dit paard bewees al eerder dat spat, borreliose en een enge schimmelbacterie waar hij een aantal jaren geleden bijna dood aan is gegaan, hem er niet onder konden krijgen en ook de tumor heeft hij verslagen want hij begon zomaar te krimpen en ik dacht een paar weken geleden, ik kijk eens of hij er nog last van heeft met een zadel op. En niks geen last meer, hij kon alles weer en kreupelde niet. Dus ja, ik ben weer begonnen met hem te rijden nadat ik er zo'n acht maanden niet op heb gekund, en hij voelde meteen alsof ik hem de dag ervoor nog had gereden, zo enorm los en soepel en zijn conditie is niks achteruitgegaan, ongelooflijk maar waar.
Het is een waanzinnig paard en vandaag kwam Anne-Marie, die Piep bij mij in training heeft staan, langs en die had haar camera mee! Dus ja....Condootje werd er even netjes op gezet, zn staart kreeg ik niet wit want ik had geen zilvershampoo meer maar daar kijken we dan maar ff doorheen, kijk en geniet van mijn Condootje, 19 jaar oud.
Drafje:

Galoppie:

En wat hij het allerallergaafste vindt om te doen, piaffe:

Hij is gewoon THE KING en hij weet het.

Condo heeft me vorig jaar met z'n blije kop door de ellende getrokken en daar ben ik hem heel erg dankbaar voor, Condo, je moet nog heeeeeeeeeeel lang zo maf, lief, stoer, mooi en dol blijven als je bent vriend.
Edit: We zijn gister voor het eerst samen naar het bos geweest en dat vond hij toch een partij prachtig! Aan een los teugeltje heerlijk door het bos gekuierd, echt genieten. Wereldpaard, kan niet anders zeggen.

Wij zijn twee vriendjes, Condo en ik.