Ik had al meer dan 15 foto's zag ik, maar dat heb ik al verminderd...

Na een tijdje geen foto topic meer geplaatst te hebben vond ik het wel weer tijd voor eentje van beide paarden.
De Fries Hiltsje F ( Onne * Tsjerk), nu KROON met een verwijzing voor de CK 2009 voor model, heb ik nu precies 1 jaar onder het zadel ( om in de sport uit te brengen voor de eigenaren ) en we zijn dus nu al van zadelmak naar M2 met winst. We zijn razendsnel gegaan en daarbij heeft ze ook nog een merrieveulen van Olgert gehad waardoor we een tijdje wedstrijd rust hebben gehad. Nu heeft Hiltsje ook weer even 2 maanden wedstrijd rust omdat we zo hard gegaan zijn en we haar fris willen houden voor de modelkeuring in oktober. Na de keuring zal ik met haar de wedstrijden door pakken om naar het Z te komen.
Omdat we graag een mooie foto serie van dit paard wilden maken zijn we eenmaal al compleet als Z combinatie door de baan gegaan. Ik heb als nieuwe wedstrijd outfit dus WIT.
Het andere paard is een hengst Bull's Eyes ( Manhattan * Ekstein) en nu 3 weken zadelmak, ik rijd hem max 3 keer per week een half uurtje. Hij doet het erg braaf, de foto's zijn een beetje een moment opname van hoe hij onder het zadel is en ook met hem zijn we even in het net gestoken. Bij Bull draag ik dus wel zwart omdat ik nog een Body protector aanhoud voor de zekerheid. Met Bull wil ik weer opnieuw de eventing gaan beginnen wanneer hij 4 jaar is.
De Fries Hiltsje F

De Hengst Bull's Eyes