Allereerst, ik ga het proberen kort te houden.. Maar ik ben daar nooit zo goed in..

Het begon allemaal zondag 2 weken geleden...
Zoals zo vaak was ik bij Annemiek (Annemiekvm) we waren gezellig aan het kletsen, tot Annemiek plots met de vraag kwam of ik Tommie niet voor de helft zou willen doen. Uhmmmmm... Heel rustig aan wilde ik eigenlijk weer op zoek naar een nieuw (sport)paard, maar mijn ouders waren daar nog geen voorstanders van, aangezien ik een heftige vorm van epilepsie heb. Goed, zo eens verder gekletst en zo kwamen we tot de conclusie dat het wel een hele goede oplossing zou zijn. Zo gezegd zo gedaan, op naar onze ouders om het voor te leggen. Eerst naar Annemiek haar ouders, die waren gelijk enthousiast. Ja, en toen naar mijn ouders... Ik was benieuwd hoe ze zouden reageren.... Dus uiteindelijk besloten alleen te gaan, om het er even rustig met ze over te hebben. Mijn mond viel nog net niet van verbazing open toen mijn ouders gelijk dol enthousiast waren! Ze vonden het een geweldig idee. Ik kon dan eindelijk weer mijn hobby gaan uitoefenen wat ik zo enorm miste! Annemiek en ik zijn al een jaar of 7-8 goede vriendinnen, als ik een dag geen puf heb maakt het niet. Annemiek heeft meer tijd voor haarzelf. Kortom; ideaal. Oké, heel eerlijk. Het was niet helemaal wat ik in gedachte had. Maar soms moet je gewoon tevreden zijn & dit is een prima compromis met mijn ouders. Tommie stond alleen in Baarn... Tsja, dat was voor mij niet handig en haalbaar. Dus zoeken naar een nieuwe stal. We hadden er al één in ons hoofd, eigenlijk de enige stal waar we wilde staan. Volgende dag langs geweest & onwijs mazzel, want heeel, heel toevallig zou er die week een paard weggaan en zou er nieuwe stal vrij komen!!!

Nou vandaag was het dus zover, eigenlijk is alles onwijs snel gegaan. Vandaag is Tom naar Leusden gekomen!!! Uiteraard moesten daar natuurlijk ook foto's van gemaakt worden.

Nou nu zal ik stoppen.

Op weg naar zijn nieuwe stekkie!

Lekker macho!

Vriendjes worden?

Jullie zijn veel leuker!

Nou zeg nou zelf.... Hij is stoer....

Groetjes,
Sanne