Landbouwdag Opmeer foto's en filmpjes (300 fr/sec)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Landbouwdag Opmeer foto's en filmpjes (300 fr/sec)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:10

Die laatste 3 reacties.. Dat getuigt toch van geen enkel respect? Ronduit kinderachtig.. *trekt zich hieruit terug.

PB's altijd welkom uiteraard.

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:12

dat ts zich niet meer laat zien?? en dat wij er wat van zeggen
Wat heeft dat te maken met geen respect dat mag je mijn wel eens uitleggen..
Weet je wat ik geen respect vind.. dat TS zomaar ongevraagd mijn foto's gebruikt zonder te vragen naja dat noem ik gewoon aso

cindybijl

Berichten: 2584
Geregistreerd: 11-03-07
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Landbouwdag Opmeer foto's en filmpjes (300 fr/sec)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:16

ok even een leek-vraag: wat i de roll-kuur methode?

vorame
Berichten: 1576
Geregistreerd: 13-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:20

Faux het valt op voor iemand die altijd online dat nu niet is.

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:22

Lindy1982 schreef:
dat ts zich niet meer laat zien?? en dat wij er wat van zeggen
Wat heeft dat te maken met geen respect dat mag je mijn wel eens uitleggen..
Weet je wat ik geen respect vind.. dat TS zomaar ongevraagd mijn foto's gebruikt zonder te vragen naja dat noem ik gewoon aso


Iedereen doet dat. Echt IEDEREEN. Elk topic hier zijn allemaal foto's van bekende ruiters, denk je dat al die mensen naar die bekende ruiters toe zijn gegaan om het te vragen? Welnee. Dus als Arabesk het doet is het ineens wel erg? Gewoon omdat we toevallig Arabesk niet mogen? Omdat Arabesk ons puur en alleen met onze neus op de feiten drukt?

Ik snap er werkelijk waar niets van, hoe mensen zo respectloos over elkaar kunnen praten. Zélfs ALS die ander dan dingen doet die je niet fijn vindt.. Je doet 't gewoon (imo) niet.

En Vorame; rotsmoes. Voor het zelfde geld is ze gewoon een avondje of een dagje weg. Niet gelijk conclusies trekken en zeggen 'het zal wel weer...' of 'ze zal wel weer..'

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:24

Ze heeft MIJN foto's gebruikt die ik heb gemaakt jij weet als het goed is als geen ander wat © betekend en daar heb ik een beetje de ... van in,
ik ken haar helemaal niet en ze boeit me verder ook niet maar ze moet wel van MIJN foto's afblijven

verder heb ik niets over TS gezegd want ik ken haar niet eens
Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 07-08-09 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Landbouwdag Opmeer foto's en filmpjes (300 fr/sec)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:25

Ah pardon, dat is dan een fout van mij. Ik dacht dat je bedoelde dat ze foto's van jou had gemaakt (tijdens het rijden op een evenement) en die geplaatst had. :) Excuses. Dat is inderdaad een fout van Arabesk.

vorame
Berichten: 1576
Geregistreerd: 13-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:25

Conclusies trek je zelf ook door te zeggen dat we arabesk niet mogen.
Ik ken arabesk niet eens.
Hoe zou ik dan moeten weten of ik haar mag of niet.
Maar hoe ze dit topic heeft geopend vind ik niet kunnen.
Dat is wat anders dan de persoon niet mogen.

Een stuk terug stond dat ze gisteren niet online was omdat ze in de duinen was.
En daar borduurde ik nu op voort.
Is dat zo gek?
Was ook niet boos bedoeld.

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Re: Landbouwdag Opmeer foto's en filmpjes (300 fr/sec)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:26

Ik vind het anders aardig rot overkomen allemaal. Maargoed, dan zal het wel aan mij liggen en ben ik misschien te lief. :)

Blablabla11

Berichten: 7882
Geregistreerd: 27-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:27

Faux schreef:
Ah pardon, dat is dan een fout van mij. Ik dacht dat je bedoelde dat ze foto's van jou had gemaakt (tijdens het rijden op een evenement) en die geplaatst had. :) Excuses. Dat is inderdaad een fout van Arabesk.

whaha heb wel meegereden maar mijn paard keek de sterren uit de hemel dus die valt niet in dit plaatje :=

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 22:55

magda_90 schreef:
maikeltje schreef:
Zomaar roepen dat het verkeerd is wat op die beelden gebeurt zonder argumenten en enige ondebouwing schiet gewoon niet op.
Weet jij wat daar gebeurt, was je erbij?
Daarom is dit zo'n vreemd topic en kun je met die beelden helemaal niets. Zeker niet omdat er geen feedback kan komen van de ruiters zelf. Totaal zinloos dus om er een waarde-oordeel aan te plakken.


Ik was er niet bij nee, maar ik beoordeel die platen die ik zie en daar is mijn mening dus ook op gebaseerd. Maar mijn mening is daarnaast ook gebaseerd op platen die ik in diverse andere topics, sites en in eigen ervaringen gezien heb. Want ik zie deze beelden veel vaker tegenwoordig, zowel op TV, als foto's als op wedstrijdterrein. Tja en dan begint het voor mij langzaamaan geen momentopname meer te worden maar iets wat populair word want de grote sterren baten er ook bij.

Nogmaals MIJN mening was niet puur en alleen tegen de genoemde ruiters maar over de gehele paardensport waarbij ik dit steeds vaker zie (zowel sport als recreatief).


Verbeter de wereld en begin bij jezelf zou ik zeggen :)

Imre

Berichten: 14209
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Landbouwdag Opmeer foto's en filmpjes (300 fr/sec)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 23:01

Moderatoropmerking:
Dit topic dwaalt inmiddels af van het onderwerp in de beginpost en begint te veranderen in een eindeloze discussie over wie er beter is of gelijk heeft, waarbij de berichten over en weer niet erg vriendelijk zijn. Hierbij een slotje voor overleg, een update volgt na verdere bespreking binnen het team.

Imre

Berichten: 14209
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:19

Moderatoropmerking:
Na overleg is besloten dit topic niet te her-openen. Dit soort discussies horen thuis op RT-D, EV-ITP is om een impressie van een evenement te geven. Enige discussie is wel toegestaan, maar EV is niet de plek om een topic openen met het doel een discussie op te starten.