Het was een hele ervaring en ik vond het ook best lastig. Mede omdat Tommie zo enthousiast was en daardoor ERG sterk werd
. Wel ben ik heel trots op hem, want hij heeft het toch allemaal goed volgehouden.Toen we aankwamen kon Tommie daar lekker op een stukje land staan. En konden wij aan de theorie.
Aan het einde van de theorie moesten we een kaart intekenen. Een hele goede oefening voor mij!

Daarna gingen we die route rijden. En wat moet je op details letten zeg!
Zoals je kunt zien op de foto was Tommie erg enthousiast, of te wel bijna niet te houden. We waren aan het stappen

Toen besloot ik om maar lekker veilig achteraan te gaan rijden

En dan moet je toch nodig!

Toen we terug waren van de rit ginge we op het terrein verschillende hindernissen doen. Sommige gingen heel goed, andere heb ik overgeslagen omdat het door de regen wat glad was en Tommie erg sterk.
De afsprong. Ik maar denken dat het heel heftig zou zijn haha. Viel erg mee!

Heuveltje rijden

Ergens onderdoor. Deed hij niet met mij erop. Maar wel toen ik ernaast stond. Hij vond het heel vreemd.

Over een balkje. Deed hij heel braaf.

De bak is soms wel een beetje spannend

De doorgang met daarna achterwaarts

De brug deed Tommie ook erg goed. Helaas geen foto's.
Ik ben heel trots op Tommie. Want het was een lange dag. We moesten 5 kwatier in de trailer om er te komen. Hij stond keurig stil. Ook de terugweg ging erg goed!
Eenmaal op stal was hij wel moe, maar ook zeker voldaan.
Een wedstrijd TREC zou ik nog niet gaan rijden. Daar hebben we nog heel wat oefening voor nodig. Maar ik denk dat Tommie wel het type is die het goed zou kunnen leren en er ook veel plezier in heeft.
Grapjas!
Dus ik ga nu met mijn pony gewoon op goed geluk meedoen in Wieringen
Gaan het gewoon proberen
En als het niet lukt volgend jaar weer een poging