leuk dat jullie even een kijkje nemen!
het gaat hier om diëgo, een hengstje van Oscar die ik zelf gefokt heb, het was mijn en zarola s eerste veulen, er kwam meteen een super mooi en goed veulen uit met een meer dan geweldig karakter ( vaststaan, vlechten in mijn eentje toilleteren!! geen probleem,)dus de keuze om hem te houden was snel gemaakt

Diëgo ging naar de opfok en na een paar maanden werd ik gebeld dat het heel erg slecht ging met diego, hij werd erg mager.
Dat was dus nog zacht uitgedrukt en met de dag werd hij slechter, er was al een dierenarts bij maar met de medicijnen die hij toen kreeg werd hij snel alleen maar slechter, toen ben ik naar de kliniek gereden met hem (een andere kliniek) en die zagen het somber in, aangezien het beestje bijna niet meer kon lopen en zo mager was dat hij ieder moment om kon vallen... en dat gebeurde ook. diego kon niet zelfstandig meer opstaan en moest elke dag in de takels omhoog gehesen worden, met infusen en heel veel medicijnen, zorg en liefde krabbelde hij er langzaam iets boven op.
na 2 weken mocht diego mee naar huis, maar het gevaar was nog niet geweken, iedere ochtend en avond moest diego in de takels en moesten we hem met 3 en optillen (waarvan 2 mannen!) veeeeelen zorg uren en medicaties later kon hij voor het eerst zelf opstaan, dat was natuurlijk geweldig!! eerst 1 x zelf toen had ie weer iets hulp nodig en zo blijf je nog weken kwakkelen.
ik heb altijd geloofd in diego, toen hij zo ziek was hadden veel paarden het opgegeven en veel baasjes ook maar ik zag hem vechten, ik geloof in hem en daardoor leeft hij nog!
en daar zijn we meer dan blij mee! want zoals jullie op het filmpje zien , ziet hij er nu al een heeeel stuk beter uit

hij heeft 2 vriendinnen van shetjes, welke volgend jaar ingeruild worden voor een ruin
hahaik hoop dat jullie het leuk vonden en laat even een berichtje achter!
HET FILMPJE HOORT ERBIJ DUS...

http://www.youtube.com/watch?v=ePOJeHEj8ew !!!!!!!!!!!!!!!!!!!