Zeven jaar geleden zag Jessie er zo uit:

Mijn echte eerste eigen paard die wél door de klinische keuring kwam

We gingen al snel met z'n tweetjes op stap. Dit is de eerste keer dat we langs het huis van mijn ouders reden:

Een jaar later, we waren al best wel vriendjes toen

Mijn broertje heeft zelfs nog op Jes gezeten

In 2005 hebben we onze eerste en enige dressuurwedstrijd gedaan, een onderlinge op een Tinkerwedstrijd in Wehl.
We kregen een prijs!

Daarna hebben we ons dressuurpakje aan de wilgen gehangen, en zijn we het koibojpad ingeslagen

2006 was een jaar vol dekkingen en Jes die niet genoeg kon krijgen van de hengst. Juli 2007 had dat dit als gevolg:

Met ietsje later.. dít als gevolg

We zijn in 2008 op een Tinkerweekend met een stel Tinkerbokkers geweest, waar Bokker Sita deze fantástische foto van Jes heeft gemaakt:

Juli 2008, en Jes bloeide op van het moederschap

Lookin' good chickie!

In mei dit jaar zijn we verhuisd van Zwolle naar Groningen. Dat was best ingrijpend, ik stond al tien jaar op die stal, en Jes dus iets minder dan zeven jaar.
De reis erheen was een hele onderneming, met een Berdien die strak stond van de zenuwen, en een Jes&Flynn die het allemaal wel prima vonden

Ondertussen zijn we helemaal gewend, en galopperen we vrij en blij door de Appelbergen en over de kilometers lange zandpaden. Groningen is fantástisch

En vandaag? Vandaag zijn mijn allerliefste chickie er zo uit:

Jes heeft haar plekje gevonden, leidt haar kudde en is zoveel relaxter, blijer en gelukkiger hier

Een heel klein overzicht van zeven jaar lang Jessie. Jes is nou 13, dus met een beetje geluk kunnen we nog héél lang van elkaar genieten