Nieuwe aanwinst...:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 11:12

dankjewel :#

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:46

randie schreef:
wow WolinLotte, die gelijkenis is gewoon ENG, als ik niet beter wist en de tekst erbij had gelezen had ik gezegd in dat profiel staan mijn Gana :wow: . Heel apart, ik zie dat die van jou wel helemaal KWPN gefokt is? Eigenlijk zouden we ooit duo moeten gaan rijden
hahahah.

Hahahah dat zou wel erg lache zijn ja :P , ze lijken echt sprekend!!
Ja, Wolin is volledig KWPN gefokt inderdaad.
Zomers wordt die van mij inderdaad ook bijna wit!! Van manenkam rand tot aan haar billen.

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Re: Nieuwe aanwinst...:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 12:49

Ja dat zou bij haar ook moeten gebeuren, ik wacht af :D. Zij is geheel Nrps gefokt :). Wel echt sprekend gewoon, absurd die van jou is alleen een stukje groter.

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Re: Nieuwe aanwinst...:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:27

Bruin-roan in groot formaat kom je bijna niet meer tegen, dus wij hebben wel een stel bijzondere dames dacht ik zo ;) .
Vind het echt bizar dat ze zoveel op elkaar lijken, de kleurnuances in de vacht zijn bijna identiek := .

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 13:28

WolinLotte schreef:
Bruin-roan in groot formaat kom je bijna niet meer tegen, dus wij hebben wel een stel bijzondere dames dacht ik zo ;) .
Vind het echt bizar dat ze zoveel op elkaar lijken, de kleurnuances in de vacht zijn bijna identiek := .

Klopt, bij Gana kan het nog van de nrps pony kant komen. Bij die van jou is het helemaal uniek. Maar ze zijn
inderdaad bijna identiek alleen Gana's hoofd is ietsjes donkerder. Kijken of ze ook hetzelfde oplichten :). Ik zou bijna
zeggen een verzameltopic voor de grote roans :Y)

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Re: Nieuwe aanwinst...:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:40

Jep, is inderdaad wat lichter die van mij en een wat breder voorhoofd :j .

De moeder van Wolin is bruin-roan en haar oma ook, nu geeft bruin-roan eigenlijk altijd bruin-roan/schimmel door. Wolin heeft ook een zus, wel wat kleiner, in de kleur bruin-roan, een hele bruin-roan familie bij elkaar :D . Vader van Wolin is Variant, donkere vos.

Qua karakter zijn ze dan wel verschillend denk ik? Variant vererft moeilijke paarden en Wo is qua karakter dan ook niet erg makkelijk. Ze heeft rond de 40% volbloed bloed, heeft dan ook wel echt een volbloedenkop en haar galop is echt *WAUW*, maar door de moeilijke karakters verderop in haar bloedlijn is het een pittige tante. Moeder was ook niet erg makkelijk. Ik krijg steeds te horen "Rooie en valen, dat zijn de donderstralen!!" 8-)

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 13:44

Gana is een hittepetit, wel een heel eerlijk dier. Ze kent alleen nog niet zo veel. De galop is net haar mindere gang verder is ze wel nuchter & een beetje een binnenvetter. Ze begint nu de laatste week echt uit haar schulp te krijgen en wordt steeds aanhaliger.
Ik verwacht wel dat wanneer je haar goed over de zeik help dat ze wel eens heel onverwachts lomp uit de hoek kan gaan komen..

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Re: Nieuwe aanwinst...:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:03

Goh... dat klinkt ook wel als Wolin := , Wolin is ook een binnenvetter, en een enorme hittepetit en het is soms afwachten wanneer de bom barst, boos worden of een standje geven heeft echt nooit zin, dat is olie op het vuur gooien.
Wolin vind galop in de bak heel lastig, buiten daarentegen weet ze de knoppen goed te vinden.

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: Nieuwe aanwinst...:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:10

Wauw wat een lekker ding!
Ik wens jullie veel plezier samen :)

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Re: Nieuwe aanwinst...:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 15:11

dankje Melsh :)

R0oszs
Berichten: 2762
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 15:14

wat een plaatje! veel succes met hem/haar :D

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Re: Nieuwe aanwinst...:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 15:15

haar :D