leuk die reacties!
nadina schreef:Wat een lekker dier! Je had hem wel mogen wassen voor de fotoshoot hoor

hihi je had hem niet willen zien toen ie net uit de wei kwam. foto's werden onverwacht gemaakt, ik was bezig toen Anouk al vrij snel met de camera op de proppen kwam.
Annash schreef:Leuke foto's Frank! Je staat er goed op.
Heb je nou een Spaans zadel oid?
En wat fijn dat ie zo braaf is, ook bij je zoontje!
nouja het is een Spaans model maar wordt in Duitsland gemaakt door Deuber. Het is een Startrekk Espaniola geleverd door trekkingsaddles.com, Er zit een leren boom is, soepel maar toch stevig.
russel schreef:Gaaf! Jij hebt een spaans zadel, zit dat fijn?
Wat een bravert toch.
in het begin is het echt wennen, maar het rijdt lekker hoor, vooral met lange buitenritten. het is alleen geen lichtrij zadel, is wel jammer want ik probeer ivm de moeilijke balans van Dessie veel licht te rijden. zie verder m'n reactie op Annash
Prinslover schreef:Jaaaa, DESJE!!!

Wat een mooierd is het toch!! Hij ziet er echt goed uit Frank, zeker zo in zomervacht

.
En wat issie braaf he, zo met je kleine voorop!! Jullie zijn wel vooruit gegaan, hij loopt meer op eigen benen heb ik het idee! Nageven gaat volgens mij ook wel lekker, al wil die volgens mij nog wel eens uit de aanleuning schieten?
Anouk, zo'n PRE mistaat je niet hoor

!! Je rijd hem netjes! Was zeker wel heel wat anders dan Sam hihi.
jij hebt het helemaal goed gezien. steeds meer momenten dat ie echt over de rug en goed op de achterhand loopt, nageeflijkheid is meestal heel simpel te bewerkstelligen. die aanleuning wijt ik ook aan de zware bak maar het klopt wat je zegt. wat vaker rijden zou ook wel helpen, maarja dat gaat niet altijd.
Anouk moest de eerste paar rondjes echt wel wennen, gaandeweg klikte het steeds beter.
Since1983 schreef:Het lijkt of je heel erg veel plezier met hem heb!
Wat een braverd! veel succes in je training!
zeker!! we genieten er allebei van. dank je
zasread schreef:Desperado ziet er weer goed uit en wat is het toch en lieverd zo met bas

Maareh, hoe kan dat nou, heeft Anouk nog maar 2 keer op hem gereden... Deel jij je eigendom niet graag ofzo

haha
nee, afblijven is het motto!!! haha, nee valt wel mee hoor maar het ontspannen inrijden doe ik graag zelf. bovendien heeft anouk d'r handen al vol aan Sam. anders zou Jasmijn komende week ook een domper hebben