Vorige week had ik (opnieuw) de eer om Patriciavt en haar kanjer Valiant (Democraat x Inspekteur) op de foto te zetten. Vrijwel vanaf het begin heb ik Tries en Vallie gevolgd, en ben al meerdere malen langs geweest voor foto's. Eerst op manege Lies Beukers, en nu op hun nieuwe stal, Nautena. Ik heb Vallie goed gezien, ik heb Vallie minder gezien, en ik heb Vallie afgelopen week heel erg goed gezien!! Tries en Vallie hebben de laatste tijd nogal wat tegenslagen gehad. Valiant heeft een blessure opgelopen in het weiland, en toen die weer over was, een nieuwe door het zadel. Tries heeft een nieuw zadel aan laten meten, een WoW, maar omdat die pas in augustus binnen komt en ze haar oude zadel niet meer gaat laten bijvullen voor een maandje, blijft ze nu lekker aan de grond met Vallie. Ze is lekker bezig met het longeren, losgooien, tuttelen en wandelen met hem. Vorige week donderdag is Valiant 100% pijnvrij verklaard! Vallie zit inmens goed in zijn vel, hij glimt en hij beweegt SUPER. Ik denk dat iedereen die hem kent dat met me eens is.
Vorige week zijn we met hem het kavelpad op geweest voor een stel portretfoto's, en later hebben we hem los gegooid en heeft Tries wat VD met hem gedaan.
Genoeg gepraat, hier zijn de foto's!

Kusjee voor het vrouwtje!

En een kunstje!

Toen mocht Vallie nog even los in de bak buitenspelen!

(evt. kwaliteitsverlies komt door het uploaden)
Groetjes
!
Leuk om val zo fijn op de foto te zien.