Ik heb zida nu 3,5 week en het gaat steeds beter met haar! En ik ben helemaal in love

Vandaag waren we lekker in zomers blauw!

Zie zelf het verschil:
de vorige was deze
__Nathalie__ @ [RIJ-ITP] zida's eerste rij itp! 5 jarige merrie hold up x g ramiro z
Ik heb nu voor de 4e keer gereden!
Ik ben het rijden nu aan het opbouwen naar 2 keer per week (deze week dus 2 keer gereden)
Verder longeer ik de ene keer met pessoa en de andere keer zonder. En train ik vooral de dagen zonder de galop. Ze mist zoveel spieren en daardoor ook kracht dat ze het erg zwaar heeft onder het zadel!

Echt werken onder het zadel doen we dus ook niet

Toch zitten er al een paar plaatjes tussen waar ik erg blij van word! En waar ik vooral heel blij mee ben is dat het nu 3,5 week later al wat meer paard is geworden en niet meer dat zielige hoopje wat ik aan geleverd kreeg! Toont toch gelijk wat mooier

Ze eet momenteel ca 3 kilo per dag dus ook het eten gaat steeds iets beter!
Voor de mensen die de andere topics niet gelezen hebben:
Zida is een 5 jarige merrie van 1,75 hoog. (hold up premier x g ramiro z )
Ze is momenteel nog erg groen. Er is erg weinig mee gedaan en dan met name het laatste half jaar!
Een projectje dus

Zelf heb ik 3 jaar geen paard gehad dus ben ook met mezelf aan het werk kwa houding etc

Dus verwacht er niet te veel van

foto's!!! (helaas geen filmpjes dit keer)
los stappen

Helaas niet scherp van wegen het inzoemen. Maar lekker drafje

Weer een stukje stappen anders is ze met 10 min al kapot

Galopjes gaan nog plat/vierkant door de bocht

Hier goed te zien aan mn linker schouder. Moet ik weer hard aan gaan werken

Hier word ik nou vrolijk van

Ik heb toch het gevoel dat ze iedere dag weer ietsje meer opknapt!
Wat denken jullie?
Oja en het leukste komt nog!
mijn pa die 9 jaar niet gereden heeft gaat morgen even op haar rijden om te oefenen voor als ik op vakantie ga

en daar ga ik natuurlijk ook foto's van maken!