Via de fjordenwereld kwam ik in aanraking met Marieke die in bezit is van shorts, oftewel de shetlander in een fjordenoutfit.
Ik was al eens aan het rondkijken voor een short voor mezelf, leek me erg leuk en toen Flower van Marieke te koop kwam heb ik meteen een afspraak geaakt om te kijken.
Flower heeft als moeder de shetandermerrie Floor, Bay dun als ik het goed heb en als vader welshhengstje Yvar en dat is dacht ik een Bay kleurige.
Flower is wel wat donkerder dan een echte short, ze zal nog wat meer wit in haar manen gaan krijgen, maar ook als dat niet gebeurt ben ik al helemaal weg van haar!!
Naja, corrigeer me maar hier foto's:
Moeder Floor:

Foto van Yvar moet ik even toestemming voor vragen..
Flower heeft NMPRS papier, maar ze is vrij groot, dus het is even afwachten of ze wel onder de 1.06 blijft. Ze was vorig jaar veulenkampioen.
Ze heeft een heerlijk luxe uiterlijk echt welsh wat je ziet en ook welsh gangen.
Had haar wel op foto's gezien maar ben in real life als een baksteen voor haar gevallen!!
Ik ben echt nog een groentje bij de minipaarden, ben me wel aan het inlezen.
Hier dan maar foto's!!

In het blauw ik, in het rood Marieke:

Ze is nu 1 jaar, dus mag ze lekker gaan spelen met mijn fjordenveulen. Ik ga er een beetje van uit dat mijn 20 jaar oude merrie Jeskim haar een beetje onder haar hoede gaat nemen, dat is zo'n moederkloek.. Maar dat is dus afwachten. Woensdag zal ze gebracht worden..
Had er nog nooit van gehoord, vind haar erg leuk

Te leuk gewoon! 
Lief!!!