na 6 maanden terug op Quebell!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

na 6 maanden terug op Quebell!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 18:53

ha,vandaaag na 6 maanden terug op Quebell :)
6 maanden geleden kon ik niet op hem rijden omdat er in de vorige lessen al met hem gereden was en hij niet meer dan 3 uur mag rijden.Dus reed ik iedere week op een ander paard.Op het kamp moest ik van de lesgever op Hanoi rijden.Dat vond ik niet erg van Hanoi is een fantastische pony alleeen het springen gaat nog niet zo goed =p.
de voorlaatste dag van het kamp gingen we springen,ik reed op Hanoi.Ze spring alles perfect.Achja,ik wou nog eens springen op het einde van de les en je raad het al,lauri valt er af xD ze draafde op de hindernis af en stopte.Ik dacht dat ze ging stilstaan maar ineens sprong ze toch.Ik vloog over de hindernis en viel op mijn staarte been en brak me schouder.Jippie -.-'
kmocht 2 maanden niet rijden!maar na 1,5 maand zat ik er al weer op! xD
maar quebell mocht niet bereden worden omdat er teveel op hem gereden word en z'n rug lag open omdat de beginners hem geen wolletje onder z'n zadel leggen Ö (Dat heb je nu met manegepaarden Ö)stond zo'n 2-3 maanden stil en vanmiddag mocht ik er eindelijk als eerste weer op!ik was zo blij!
kmoest dit ff neerschrijven,want kben echt zooo blij!

liefs lauri!
x

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102367
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: na 6 maanden terug op Quebell!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:57

Fijn dat je er weer op mocht rijden, was vast een lekker gevoel. :) Is je schouder weer helemaal genezen dan? Was een pijnlijke val of niet?

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 22:46

Bellatrix schreef:
Fijn dat je er weer op mocht rijden, was vast een lekker gevoel. :) Is je schouder weer helemaal genezen dan? Was een pijnlijke val of niet?

ja het deed wel pijn,toen ik eraf viel had ik geen pijn aan m'n schouder maar ik kan hem gwn niet meer bewegen.
best eng hoor,kdach dak verlamd was ofzo xD
en de eerste dagen kon 'k niet op een stoel zitten met m'n staartebeen xD
x

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102367
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: na 6 maanden terug op Quebell!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:47

Ja, het lijkt mij idd ook erg eng!

Wibo

Berichten: 303
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Utrecht

Re: na 6 maanden terug op Quebell!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 17:42

en z'n rug lag open omdat de beginners hem geen wolletje onder z'n zadel leggen Ö (Dat heb je nu met manegepaarden Ö)
Dit vind ik raar. wordt er bij jou op de manege niet gecontrolleerd of de boel goed ligt, en valt het niet eens op dat er iets mist?

Ontopic;
Fijn dat je weer op je lieveling mocht rijden!

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Re: na 6 maanden terug op Quebell!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 17:45

ben ik nu gek of lees ik net in een ander topic dat je van plan bent dat paard te kopen?
Het zou voor het paard misschien wel beter zijn...

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 17:56

geerke schreef:
ben ik nu gek of lees ik net in een ander topic dat je van plan bent dat paard te kopen?
Het zou voor het paard misschien wel beter zijn...

ja,dat paard zou ik kopen maar omdat ik m"n schouder gebroken heb kan ik r ff niet op rijden :D

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 17:56

Wibo schreef:
en z'n rug lag open omdat de beginners hem geen wolletje onder z'n zadel leggen Ö (Dat heb je nu met manegepaarden Ö)
Dit vind ik raar. wordt er bij jou op de manege niet gecontrolleerd of de boel goed ligt, en valt het niet eens op dat er iets mist?

Ontopic;
Fijn dat je weer op je lieveling mocht rijden!

sommige lesgevers letten er helemaal niet op