Vandaag heb ik voor het eerst op mijn verzorgpony Olina gereden.
Olina is een haflinger van net 4, waar het meisje waar ze van is nu ongeveer 4x op heeft gezeten. Dat meisje woont alleen in dordrecht en is er maar een keer in de 2 weken, dus een paar weken geleden hadden ze gevraagd of ik er een keer op wou rijden en vanavond wat het dan zover, ik had les van de instructeur waar ik bij mijn andere verzorgpony's ook les van heb(hij geeft dat meisje wat op Olina rijd ook les toevallig
). Dus ik kende hem al en hij mij
.Ik heb wel meer jonge paarden gereden, maar het is toch iedere keer weer even wennen
, het was wel echt een hele fijne pony!We willen nu gewoon nog niet teveel vragen, gewoon lekker op eigen benen leren lopen eerst en de ontspanning komt vanzelf! Ik heb mn armen vaak wat recht, aangezien ze af en toe nog wel eens wil bokken en ik haar zo wat langere teugel kan geven en toch snel genoeg ben als ze haar hoofd tussen haar benen wil steken.
Nu de foto's:
#1, Hallo! Ik ben Olina!

#2, Net opgestapt en nog even uitleg krijgen
.
#3, Toen ik er net op zat had ze veel te veel energie dus werd het even rodeo en toen zei mn instructeur dat ik er maar even af moest komen dat hij dr even zou longeren:

#4, Draven

#5, En weer

#6, Poging tot volte, hier was ze net opzij gesprongen vandaar dat ik een beetje scheef zit
.
#7, Even stappen, ontspanning

#8, En again draven

#9, Trots op mn knapperd

#10, Tsjah eentonig he

#12, uitdraven

#13, lekker uitstappen

#14, en klaar! Nog even bespreken hoe het ging

#15, en nog tijdens een stukje wandelen om dr droog te wandelen verder

Groetjes Desiree

Had ik ook al over gezeurt
ik mag dr nu vaker rijden, volgende week zaterdag of zondag weer als dat meisje er ook is vanaf dan ook wat vaker doordeweeks