Vajnic is een 7-jarige ruin met als vader Weltino. Vorige week heb ik hem met een vriendin gemeten en kwamen we op 1.73
... Ik twijfel wel wat aan mijn meetkunsten, maar ik denk dat ie toch wel boven de 1.70 uitkomt inmiddels. Ik rijd hem 5/6x per week waarvan 3/4x basis en 2 keer meer oefeningen en proefgericht. Vandaag heb ik me bij de basis gehouden, op een appuyementje na, omdat ik graag wat plaatjes hiervan wilde hebben zodat ik zelf het beeld kon zien.
In de basis blijf ik werken aan nóg meer lossigheid, controle en rechtgerichtheid. Zo ook vandaag.
Geloof dat dat het wel was
1)

2)

Mooi halsje laten vallen
3)

4)

5)

6)

Het beginnende appuyementje wat ik pas een paar keer met hem geprobeerd heb. Hij pakt het goed op tot dusver, maar alles tegelijk is soms nog wel wat lastig
7)

8)

Uiteindelijk moet hij natuurlijk nog mooier in de buiging, zijn koppie iets meer in de oprichting, en meer scharen. Maar ik ben tevreden met hoe hij het oppakt.

9)

10)

Pap is met de bak bezig (kantjes wegsteken) en Vaj zag hem ineens staan, dat hoofd
11)

12)

13)

En nog wat verruimen. Op de foto moet 'ie meer doorkomen achter, sneller zijn, maar irl zie en merk je hier niets van en staat hij er goed aan. Ik rijd ook bijna altijd achten voor mijn midden- en uitgestrekte draf.
Verder een beetje jammer dat ik door de jas niet zo mooi rechtop lijk te zitten. Ik had het vermoeden al, dus ik ging extra netjes rechtop zitten, maar helaas. Het mocht niet baten

,
en jij kunt super fijn sturen!
Je gelooft toch bijna niet dat dit het paardje is waar je ooit mee begonnen bent. 

)