Koffievos merrie Pegasus @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise_

Koffievos merrie Pegasus @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 21:20

Hallo bokkers,

vanavond heb ik mijn bijrijdpony Pegasus weer gereden. Ze loopt de laatste 1,5 week echt ontzettend
fijn, ze begint nu eindelijk los te laten in de kaak en lekker over de rug te lopen. Vandaag was ze echter
alleen maar aan het hinniken en gek doen, ze wilde steeds terug naar de andere pony's die in de paddock stonden. Vandaar dat ze vandaag niet zo lekker over de rug wilde lopen, loslaten ging ook niet echt goed. Maargoed, ik ben hartstikke tevreden over haar, ze zit goed in haar vel en we trainen rustig verder :) . Momenteel heb ik een erg komische handhouding. Eerst was ik te streng en te terughoudend in mijn hand, nu heb ik soms een te losse verbinding en draai ik mijn polsen. Maargoed, Pegasus heeft nu wel een stuk meer de ruimte om te zakken en ze loopt ook een stuk prettiger!

1] Afbeelding

2] Afbeelding

3] Afbeelding

4] Afbeelding

5] Afbeelding
En al hinnikend sprinten naar de kant waar de andere pony's staan :+ .

6] Afbeelding

7]Afbeelding
Mooi koppie

http://tinypic.com/player.php?v=2a65ogx&s=5
Filmpje.

Groetjes Manon

Veseosunce

Re: Koffievos merrie Pegasus @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:09

Ziet er leuk uit Manon! Misschien wat meer blijven zitten in de galop? Dit kan ook een moment opname zijn natuurlijk.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:14

Ziet er netjes uit manon!
Draakje :+:

Vind het grappig om te zien dat jij je kin juist heel erg omhoog steekt inplaats te ver naar beneden te kijken :+
Je handen doe idd iets mafs, en heb t idee dat ze in draf af en toe wat voorwaartser mag.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:15

let op dat je je hakken niet gaat optrekken (foto 2 en 4) probeer in de galop op je gat te blijven zitten.

verder vind ik het zadel wat te klein voor jou waardoor je nogal achterop de lepel zit

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:39

Wat een heerlijk beest is het Manon! :+:
Ik denk dat je beugels wel een gaatje langer mogen. Voor de rest vind ik het er goed uitzien!

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 22:40

Manon, gefeliciteerd met je verjaardag. :D

Ik vind ook dat je beugels wel wat langer kunnen, veder ziet het er netjes uit super leuke poownie. :))

nielsjuh4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 23:07

Wat een mooi dier zeg!