Eind februari heb ik Hincapie gekocht en ben hem gaan zadelmak maken. Hij was al helemaal gewend aan het zadel en het hoofdstel dus we konden vlug gaan rijden. Hij pakt het echt super op!
Zo super dat ik me voor de gein had opgegeven voor de FNRS-proefjes op de manege. Eigenlijk moet ik de F12 starten maar zo ver is hij nog lang niet dus zijn we buiten mededinging begonnen in de F1.
Vanochtend toen het nog rustig was op stal heb ik hem grondig gepoetst en daarna lekker zijn stal schoon gemaakt zodat hij ook schoon zou blijven.
Daarna hem lekker op de wei gelongeerd zodat hij alle overtollige energie kwijt was.
En toen was het zo ver. Heb niet losgereden met de rest want het was voor Hincapie nog te druk in de bak dan. Dus ik wilde op de wei los gaan rijden maar zag dat daar paarden op stonden. Nou dan maar de andere wei... ook bezet.
Toen ben ik gaan losstappen op een braakliggend stuk land en heb er zelfs op een recht stuk een klein drafje kunnen doen. Hij was echt super braaf.
Daarna de bak in en beginnen. Heel de kantine zat vol want niemand geloofde dat ik nu al mee ging doen aan de proefjes en waren stik nieuwsgierig! En hij deed het toch netjes!!! Was echt helemaal trots. Een keertje sprong hij even weg doordat hij in zijn ooghoek de jury zag bewegen, maarja dat is ook zeer vreemd dus daar geef ik hem groot gelijk in.
Verder ging het echt super. Ja op de normale onderdelen die bij een jong paard moeilijk zijn na.. op de letters rijden en de rechte lijnen maarja dat is logisch..
Toen kwam de prijsuitreiking en omdat ik buiten mededinging meedeed kreeg ik eerst mijn protocol. Ik had gewoon 236 (210 is winst) de jury vond dat ik een super mooi paard had wat heel leuk kon lopen. Tegen een vriendin van mij die moest schrijven had hij zelfs gezegd dat het een beetje saai was om te schrijven doordat het een te goede ruiter met een te goed paard was voor de F1. Ik was toen helemaal trots toen ik dat hoorde!
Maarja weer genoeg verteld hier de foto's!

1. Jammer dat ik mijn ogen dicht heb maar de zon was echt te fel...

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.
En wat vinden jullie van mijn beauty???