Oeps...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Reggue

Oeps...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 21:22

O god; Er staat een heel kleine mini-shetlander op de manege waar ik bij de liefste beessies ter wereld terecht kan. Dit kleine diertje,Maestro,is ontzettend STOUT,of nee,gewoon HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ondeugend. Bijvoorbeeld: Als je hem naar de bak wilt meenemen,laat hij zich vlak voor de ingang plat op de grond vallen,zodat hij niet hoeft te lopen(denkt hij). Of hij rent weer eens de A2 op,enz. enz. enz...........
Het is dus een duiveltje }> }> }> (Ook heel vertederend :o :o :o )
Nou...ik wilde hem gaan poetsen,en hij draafde zowat door de gang. Het meisje dat meeliep,zei de hele tijd: 'Pas op,kijk uit,hij is op dreef!' Dus ik: 'Wat kan zo'n kleintje je nu maken,onder je laars zitten?'
Oeps...
Daar kwam ik gauw genoeg achter,want ''Zo'n kleintje'' rende een stal in omdat ik niet oplette en liet zich plat in een verse drol vallen. En maar rollen...
Zoals ik al zei: Oeps...
Die hebben we dus met heel veel shampoo af moeten wassen,want zelfs met een harde-borstel beurt van een uur ging het er niet af...
:o :o :o :D :D :D :P :P :P

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:24

(penny alarm !)
Probeer eens wat strenger tegen hem te zijn, hij gaat namelijk met je aan de loop.
Probeer consequent in sommige dingen zijn, weglopen bij poetsen is duidelijk
niet goed !
Verder nog veel plezier met hem hè ! :)

Denise

Re: Oeps...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:25

Ik zou maar oppassen, op de A2 rijden namelijk ook veel auto's en daar wil je hem denk ik niet onder hebben :)

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:28

Ik vraag me altijd af waarom is dat gedrag van een kleintje altijd zo leuk en van een groot paard niet want dan is het een rotknol.
Ik zou het HELEMAAL niet leuk vinden maar doodeng als hij op de a2 zou lopen en me eerst maar eens afvragen waarom hij op de grond gaat liggen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:28

OPG is onderdeel van de Vraag Maar Raak fora, hier is het dus de bedoeling een gerichte vraag te stellen.
Aangezien een concrete vraagstelling ontbreekt en dit meer een verslag is van wat er is gebeurd verplaats ik dit topic naar het juiste forum.
OPG-->VVDD

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:31

Dniez schreef:
Ik vraag me altijd af waarom is dat gedrag van een kleintje altijd zo leuk en van een groot paard niet want dan is het een rotknol.
Ik zou het HELEMAAL niet leuk vinden maar doodeng als hij op de a2 zou lopen en me eerst maar eens afvragen waarom hij op de grond gaat liggen.

Waarschijnlijk wil 'ie totaal niet naar daar wil door een negatieve ervaring, ookal is het zo schattig in de mensen hun ogen,
Maar ojee als het een groot paard is & er iemand onder komt te liggen, dan is 't ineens niet meer schattig
wat gek toch! :(:)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:52

Moderatoropmerking:
Kinderachtige oneliners zijn uit dit topic verwijderd.
Als je hier totaal geen zinnige bijdrage hebt, hou je reactie dan gewoon voor je.

PatriesCarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:21

nou zon kleintje kan nog een hoop te weeg brengen hoor ik al ik persoonlijk zou er niet om lachen als mijn pony zich zo gedroeg en de a2 opstuiterde maar goed

vind het nogal vreemd dat mensen altijd om die kleintjes kunnen lachen en als een belg het zou doen is het een rotpeerd etc etc misschien moet je hem eens op gaan voeden

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:09

Wees strenger voor hem
dadelijk loopt hij de A2 op, en heb je een platte pony.
Dat wil niemand.
Zorg er gewoon voor dat hij voorlopig niet kan ontsnappen oid.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:05

Mitchall schreef:
(penny alarm !)
Probeer eens wat strenger tegen hem te zijn, hij gaat namelijk met je aan de loop.
Probeer consequent in sommige dingen zijn, weglopen bij poetsen is duidelijk
niet goed !
Verder nog veel plezier met hem hè ! :)

idd

Reggue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 17:55

Zla ik doen
heel handige tips
en nee,een platte pony lijkt mij indrerdaad minder
XD:S