gribaldi X samber
status aan het puberen
nou vandaag dus ons B debuut...
we waren net 5 minuten aan het losrijden en toen moest ik al
ze waren vergeten te melden dat het ingelopen was
maar madam had bedacht dat omdat er toch geen hekjes waren ze de bak wel uit kon lopen
en als ze dan vervolgens terug moest dan gaaan we toch ff een mooie levade doen
dit resulteerde in een diskwalificatie in de eerste proef
3 keer de ring verlaten.ook de galop was een drama
er werdt voornamelijk veel gebokt en als ze er eenmaal inzat dan liet ze wel even zien dat ze om de pas kon wisselen
maargoed de tweede proef ging iets beter ..nog steeds een paar stakingen maar dit keer binnen de bordjes
dus wel de proef uit kunnen rijden
en wonderbaarlijk genoeg 163 punten -2 dus 161..nou ja dat viel dus mee
ik zal ook de mindere foto's neerzetten en wat van de goede momenten.
en wat daartussen zat was niet zoveel bijzonders. heb haar de tweede proef maar een beetje dr gang laten gaan, nageeflijk lopen kon me niet zoveel meer schelen als ze de proef maar binnen de bordjes bleef.
maar ze vond dus het hek eng..verkeerde stelling..rennen dus teveel spanning en achter de teugel lopen..sterrekijken kan ook overdag nou ja dat soort dingen dus
buigen wist ze volgens mij niet meer wat het was..dus de hoeken tsja die snijden we gewoon af
galop hebben we wel gebrobeerd maar dat was dus 1 groot bokfestijn
dus al met al lekker gespannen..ik dus ook
oh ja en bij 1 bok die heb ik helaas niet op foto staan bokte ze zo hoog dat ik met mijn cap op dr hals terechtkwam en teruggekopt werd
nou ja wees lief hier komt het
1e proef

1e en tweede proef
verruimen..daar had ik dan toch een 7 voor

hier had ik dus gehoord dat ik gediskwalificeerd was maar heb wel de proef afgemaakt voor de ervaring

toch maar belonen

tweede proef

als je wat achterlaat wees lief en kijk ook even in mijn andere topics!!! ze kan wel fijn lopen maar we zitten in een puberfase denk ik ofzo
En wat heb je een lekker paard onder je lopen zeg!
Volgens mij wordt dat iets vergelijkbaars.