Ik ben verhuisd naar Groningen, dus mijn paardjes moesten mee! Het zoeken van een geschikte stal was al een hele onderneming, maar met behulp van Bokt heb ik een hele fijn nieuwe stal gevonden. Het hele jaar door dag en nacht buiten met andere paarden, precies wat ik voor mijn bontjes wil

Maar goed. Vandaag. Om 9 uur was ik op stal, mijn kast was al leeggehaald, de trailer werd op dat moment door mijn vader opgehaald, alles was klaar. Hoewel... klaar? De hoofdrolspelers waren er allesbehalve klaar voor

Allebei diep in slaap. Toen ik dichterbij kwam hoorde ik een oor verdovend gesnurk, dat was Flynn

Jessie was zo wakker, met een enorm ochtendhumeur

Flynn vond het nog veuls te vroeg om op te staan, nadat hij een oog had geopend "isse baasje?" snurkte hij rustig verder

Zo moeder...

Het stel naar stal gehaald, borstel erover gedaan en toen was de trailer er al. Jes stond er zoals verwacht zo op, Flynn nam zijn tijd om de laadklep te besnuffelen en liep toen zo achter me aan. Knappe knul!!!

De reis en het uitladen gingen super! Flynn eerst uitgeladen, met een overbezorgde mammie tot gevolg. Flynn in het land gezet, gekeken hoe dat ging en Jessie uitgeladen. Die erbij in gezet, daarna zijn ze niet verder dan een meter bij elkaar uit de buurt geweest

Mams! Waar zijn we?

Geen idee, maar oh oh al dat gras

*vooral níet te ver van mams weg gaan

Hop hop hop, bontjes in... draf

En al die zenuwen van mij, slapeloze nachten en de hele rit buikpijn. En waarvoor? Voor twee vraatzuchtige bonte monsters die het niet uit maakt waar of met wie ze staan, zolang ze maar met elkaar en met een hoop gras staan

Ze staan er dus helemaal super, er is echt een enorme last aan zorgen van mijn schouders afgevallen. Nou mogen ze even wennen, daarna gaan we samen met Bokkers erop uit in de schitterende omgeving. Het was een hoop gestress en gezenuw (van mijn kant