Ik heb 26 april (gisteren dus) mijn vierde officiële wedstrijd gehad! Mijn laatste was 5 oktober 2008, dus dat is alweer even geleden.
Maar ik ben ontzettend trots op tam! Ze was superlief, en ontzettend goed aan mijn been.
We zijn 1e met 198 en 2e met 195 punten geworden, 4 WP dus!!
Mijn vakantie kan niet meer stuk!

De foto's zijn niet toppie, mijn vader heeft er een paar gemaakt, maar het regende en dat was dus niet zo makkelijk (met paraplu in de hand).
Info over tam (zo heb ik het op mijn profiel staan) :
Tamara van stal romano
geboren april 1996
1.535 gemeten
Donkere vos
B+4 dressuur (ik heb tot nu toe 3 wedstrijden gereden.. 3e westrijd geen wp, 1 wedstrijd 1 wp, 2e wedstrijd 3 wp.)
- dol op springen, af en toe springles, maar wordt niet uitgebracht op wedstrijden (mijn moeder vindt het gevaarlijk.. zucht..)
Maar nu dus B+8!! In één wedstrijd net zoveel punten gehaald als in 3 wedstrijden!
De foto's:

Ja, op deze foto loopt ze te diep, dat weet ik, dit is een momentopname ze deed echt 1 seconde haar hoofd naar beneden.

Hier zit ik er echt verschrikkelijk op..

Hier ben ik net klaar, heb afgegroet en we stappen net weg.

Met deze foto ben ik super tevreden(wel jammer dat ik net aan het lichtrijden ben
)
Op deze foto ben ik weer lekker Charlie Chaplin
(mijn voeten..).
Commentaar mag, maar ik ben me van veel bewust. Maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat het allemaal zo goed lukt