op 31 mei 2009 organiseerd de A OK livestock Ranch in Makkinga de tweede koeien aai dag. op die dag mogen mensen die graag een keer met hun paard willen oefenen tussen de koeien langs komen om tussen echte koeien te kopen lopen of rijden.
de bedoeling van die dag is dat mensen die niet met hun paard een buitenrit durven te maken omdat men weleens koeien zou kunnen tegenkomen, bij ons komen en onder begeleiding met hun paard tussen de koeien te gaan wandelen.
I.V.M. de algehele prijs verhoging die wij door hebben moeten voeren per 1 april zijn de prijzen t.o.v. de vorige koeien aai dag iets verhoogd. men kan in een groep van max. 4 personen 1½ uur tussen de koeien wandelen. de kosten zijn € 9,50 p/p per uur. wil men het na het lopen ook nog een keer op zijn paard oefenen in dat uur zijn de kosten € 20,00 en hoeft men niet de € 9,50 te betalen.
het eerste uur start om 11.00 uur en zal dan naar gelang de aanmeldingen iedere keer 1 uur op schuiven.
Wij hebben ook een erg leuke dag gehad gisteren, paardlief is nog niet van zijn koeienfobie af, maar we hebben meer gedaan, dan ik had verwacht. Als we kunnen, komen we de volgende keer weer.
MissPK
Geplaatst: 01-06-09 18:25
Ik heb ook weer genoten gisteren van jullie en de koeien!
Tammie: Het komt vast goed! Als je zag wat een overwinningen jullie al hebben gehaald gisteren! Goed gedaan hoor, ook van jou want het viel vast niet mee!
je kon echt merken dat hij er lol in kreeg op het laatst Tammie, komt helemaal goed, hopen dat er snel weer een aai dag is ik ben verslaafd denk ik, erg goed voor je lachspieren in ieder geval