Het eerste paard dat daar werd aangeboden sprak mij heel erg aan!
Maar ja, we hebben pony's zat en dus schoof ik de gedachte opzij.
Twee weken later vroeg mijn bijrijdster of ik dat topic had gezien, zij vond het eerste paard ook zo aansprekend.
Heb een paar dagen later toch spontaan het topic weer opgezocht en het paard aan mijn vriend laten zien.
Die vond hem ook helemaal top en dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht met de verkopers.
Na een weekje heen en weer mailen met info en foto's zijn we afgelopen zondag wezen kijken en ja hoor, we waren op slag verliefd

Hij stond er heel netjes bij en de verkoper sprak ons ook aan, echt eerlijke mensen met veel gevoel voor het paard, iets dat ik wel echt belangrijk vind!
Dus, voor wie ook een leuk paard wil van een goede eigenaar; http://www.freewebs.com/stal_mountry/
Ze hebben hem woensdag gebracht.
Eerst even apart gezet zodat ze over het draad konden kennismaken, en gisteren hebben we de arabier erbij gezet en meteen maatjes

Maak kennis met Wisse, een 3 jarige bonte hengst, moeder Fries vader bont.
Ondanks dat hij (nu nog) hengst is, is het een rustig en zeer braaf paard. Ze hebben hem goed opgevoed!
Zijn gangen zijn heel mooi en hij vindt zichzelf nog erg stoer

Wij hebben alleen maar ruinen verder dus hij kon meteen naast ze op de wei.
Deze foto's hebben we zondag gemaakt toen we gingen kijken:

En een filmpje die we daar hebben gemaakt:
Gisteren alleen even vlug gepoetst, ik wil hem eerst even lekker rustig laten wennen aan zijn nieuwe plek en maatjes.
Uiteraard met het mooie weer even een foto gemaakt nog met zijn nieuwe halster om:

Ben benieuwd wat jullie van hem vinden.
Ik vind het een genot om naar te kijken en denk dat ik veel plezier met deze grote vent zal hebben!