Zondag was het dus mijn 2e wedstrijdje dat we gingen rijden. Het was voor Zoe niet helemaal nieuw terrein, ze heeft hier namelijk 's zomers hier al eens op het buiten terrein gestart, maar nog nooit binnen. Op 1 van de binnenwanden is een muurschildering gemaakt en dit vond Zoe absoluut niet cool. Gelukkig hadden we heel fijne jury die ons net zo lang rondjes liet lopen, tot ze een beetje ontspannen was, dus dat was wel heel fijn.
Mn proefje zelf vond ik niet zo heel fijn gaan. Dit kwam mede door mij hoor. Ik kreeg haar net niet fijn genoeg de hoeken door, waardoor ik van alles afsneed en dus niet netjes bij de letter uit kwam. De punten die ik had laten liggen bij mn debuut, reed ik echter nu wel goed, maar nu waren er dus weer andere punten die ik heb laten liggen.
2e pinksterdag mogen we weer. Dus als we die dan goed rijden, dan zullen we eens zien wat voor monsterscore we er kunnen rijden!
Hierbij het filmpje van afgelopen zondag. Kwaliteit is door de zon buiten en het donkere binnen niet zo heel erg goed, maar het geeft wel een idee. Met deze proef was ik 3e van de 11 start's. Tweede proefje viel ik net buiten de prijzen met 191 punten.
Proefje ziet er netjes uit. Jammer dat ze schrok van dat geschilderde paard, volgens mij waren er veel meer paarden *heb nog een aantal filmpjes van mensen gezien hier op bokt*
Leuk dat je je filmpje van cijfers en het bijbehorende commentaar hebt voorzien, is voor mensen die je filmpje kijken niet alleen leuk, maar ook leerzaam!
Voor een 2e wedstrijd vind ik het netjes met fijne punten!
Hoi Trudy, Vind het er goed uit zien op het filmpje!! Lambada deed ongeveer precies hetzelfde als Zoe bij de muur... Wel fijn inderdaad van de jury dat we er een paar keer langs mochten rijden.. Ik heb helaas van het eerste proefje geen flimpje, alleen van het tweede proefje..
Heel veel succes met de komende wedstrijden en het gaat helemaal goed komen jullie!!!
Hoe heb je dat gedaan met die cijfers in het filmpje, vind ik echt superleuk!!
Dank iedereen. Ze was de eerste paar rondjes angstig van de schildering. Toen we eenmaal de proef begonnen, was het gelukkig over. Tweede proefje had ze er helemaal geen last meer van.
Marsje: Ik heb dit filmpje gemaakt in Windows Movie Maker. Je kan dan zeg maar een soort van voorwoord en nawoord geven. Wat bij mij nu paars/roze is. En ook door het filmpje heen commentaar. Ik heb daar dus het cijfer neer gezet. Zeker leuk en leerzaam!
Ohh het filmpje is bij mij erg donker, is soms gene paard te onderscheiden Maar voor zover ik zie, ziet het er netjes uit. Soms de figuren inderdaad wat rommelig, maar dat komt wel
Wow trudy ik vind sommige stukken echt heeeel fijn overkomen en daar heb je dan ook mooie punten voor gescoord Joh, alleen ff de puntjes op de i zetten en je gaat zo door naar de z
Ja tuurlijk, er zijn nog zat verbeterpuntjes maar je kunt je b-proeven in ieder geval op ander terrein al netjes vertonen dus dat is al keurig. Zeker als je bedenkt dat je nog helemaal niet zo lang bezig bent met 'serieus zelf' rijden.