Mijn tante vroeg mij om weer foto's te plaatsen van haar prachtige hengsten, ditmaal zijn Farol & Ticao aan de beurt. Ticao is al eerder hier op bokt te bewonderen geweest ([RIJ-ITP] Lusitano dekhengst Ticao hard aan het werk) en dat topic heeft voor veel enthousiaste reacties gezorgd. Tips zijn welkom, maar houd het wel vriendelijk
En er is natuurlijk ook losgereden, maar hier zijn geen foto's van gemaakt.Als eerste Ticao, de prachtige zwarte negenjarige lusitano hengst. De foto's zijn weer in Portugal gemaakt, mijn tante krijgt op de foto's les van Daniel Pinto, een Olympisch ruiter. Het plan is dat hij binnenkort ook in Nederland en Belgie te bewonderen is! Ticao kan galopswissels, piaffe, passage, enz. Het is een beer van een paard en heeft een lief karakter.

1. Draf

2. Appuyement

3. Schouderbinnenwaarts

4. Even uitpuffen

5. Piaffe

6. Ticao maakt even een vreugdesprongetje, niet helemaal de bedoeling maar wel een leuk plaatje
En dan nu het sprookjespaard Farol. Farol is een zevenjarige andalusier en was in 2008 UK National Champion Stallion, sinds enkele maanden staat hij bij mijn tante. Hij heeft een braaf karakter en prachtige grote ogen en is echt een knuffeldier
. Mijn tante lest momenteel met hem bij Wayne Channon. Van de huidige training hebben we nog maar 3 foto's, maar ik heb ook nog een foto erbij gedaan van toen Farol nog maar net bij mijn tante was.
7. Galopje

8. Draf, Wayne Channon geeft instructies

9. Ook Farol moet even showen

10. En als laatste, Farol toen hij nog maar net bij mijn tante was. Farol vind de spaanse pas geweldig!
Meer informatie en foto's van Farol, Ticao en de andere hengsten kun je vinden op http://www.andalusian-horses.eu !

Ik begin er gewoon spontaan van te kwijlen!
En wat zijn ze knappp