Braziliaanse Timbre doet de gewaagde fotoshoot.

Starring: Timbre, vanuit een geheime paddock filmlokatie in Brazilie.

Voor de shoot even de spieren losmaken. Losse bekkenspieren schijnen juist bij deze shoot van belang te zijn.

Onder het zadel doe ik dit soort dingen niet. Bedenk nou zelf: je ziet toch ook nooit in het theater een balletdanser met een rugzak van 70 kilo?!

Heb in de Voque gelezen dat je oneffenheden weg kunt poederen. De camera ziet tenslotte alles. Met deze bruine herfsttint zie ik er ook een stuk gezonder uit. Heel naturel.
Ik leg bleke ruitertjes regelmatig even 'face forward' in het bakzand, maar als ze dan weer opkrabbelen en het zand van hun gezichtjes vegen (tevens gratis Scrub!)... krijg ik dan een bedankje voor de moeite die ik ervoor gedaan heb? Nooit! Hoe ondankbaar.

Na het zand komt het reinigende modderbad, een weldaad voor elke huid, natuurlijk altijd eerst even voorzichtig de temperatuur voelen.

Kijk mij!
Deze elegante action pose heb ik ook aan Kate Mos geleerd. Maar ze moet nog flink oefenen want het behoort met een 45 graden gedraaide nek uitgevoerd te worden. Tja, je hebt het of je hebt het niet...

Samen met Rivano lang wachten op de fotograaf.

Fashionably late.. Daar zul je hem eindelijk hebben.

Hij legt me uit welke pose door de opdrachtgever gevraagd wordt.
Tadaaaaaaa!!! De Braziliaanse sexy centerfold van het jaar!

Wees trots op je naakte lijf!
Ik snap die Playboy Bunnies niet, al dat preutse gedoe, ik ga gewoon Full Frontal! en schaam me nergens voor.
Tijdschriften PentStable en HorseBoy hebben al gebeld, maar ik hou de hoef nog even af.
Uhmm... Je dacht toch niet dat het een of andere suffe photoshoot voor een ontwormingsmiddel zou zijn? Dit is Brazilie, het land van de tanga en de hete samba!!
Note: Geen ingezonden brieven graag, Timbre is met zijn 11 jaar toch echt al meerderjarig en verblijft nog steeds legaal in Brazilie.