[WN] 4 april Low Land Cutting Tour (NCHA.N) Lanaken (België)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

k_hermus

4 april Low Land Cutting Tour (NCHA.N) Lanaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 18:21

Op 4 april organiseert The National Cutting Horse Association of the Netherlands een cutting show.
De show zal gehouden worden op Manege ter Biessen in Lanaken (België).
De verreden klassen zullen zijn:

Amateur Cutting.
Rookie Cutting.
Open Cutting.
Jeugd Cutting.
Any Horse Any Rider Cutting.
Ranch Cutting.

Jury: Emiel Paulsen.

Inschrijven kan via www.ncha.nl
Er kan tot 23 maart ingeschreven worden, later inschrijven bedraagt hogere kosten.

k_hermus

Re: 4 april Low Land Cutting Tour (NCHA.N) Lanaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 18:24

Ik start zelf de Rookie en de Jeugd Cutting.

bluebell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 22:51

Hey wat leuk dat is hier in onze achtertuin! :D Dus we gaan zeker kijken!!!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 15:57

helaas wij hebben de cutting wedstrijden aan de wilgen gehangen sinds we er achter zijn gekomen dat wanneer je niet bij stallen of bepaalde trainers traint je binnen de sport niet meer geholpen wordt als je met 1 paard komt en geen eigen helpers mee neemt.
veel leuker is het om met mensen die nog wel met en voor elkaar willen werken eigen wedstrijdjes te organiseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:57

piggeljay schreef:
helaas wij hebben de cutting wedstrijden aan de wilgen gehangen sinds we er achter zijn gekomen dat wanneer je niet bij stallen of bepaalde trainers traint je binnen de sport niet meer geholpen wordt als je met 1 paard komt en geen eigen helpers mee neemt.
veel leuker is het om met mensen die nog wel met en voor elkaar willen werken eigen wedstrijdjes te organiseren.

hey piggeljay, ik heb je vaker soortgelijke uitspraken zien doen hier. Is het echt zo, of er een keer iets voorgevallen ,dat je er nu zo tegenaan kijkt?

Ik ben zelf een cuttingliefhebster, en vindt het jammer dat de cutting (en teampenning) bijna zo goed als nooit meer uitgeschreven worden hier in Nederland.
Wellicht dat ik nu eens deze wedstrijd ga bezoeken..

k_hermus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 09:00

eevita schreef:
piggeljay schreef:

hey piggeljay, ik heb je vaker soortgelijke uitspraken zien doen hier. Is het echt zo, of er een keer iets voorgevallen ,dat je er nu zo tegenaan kijkt?

Ik ben zelf een cuttingliefhebster, en vindt het jammer dat de cutting (en teampenning) bijna zo goed als nooit meer uitgeschreven worden hier in Nederland.

Ik denk het tweede.
Ga er alleen niet van uit dat als ik iets van de NCHA.N hier wegzet dat piggeljay meteen weer negatieve reactie geeft terwijl ze er niet naartoe gaat.
Mijn mening is, als het zo slecht is en het gaat volgens jou niemand iets aan, waarom post je dan zo'n reactie in dit topic??

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:21

eevita schreef:

Kijk even op http://www.dutchteampenningassociation.nl dan zie je dat er wel degelijk teampenning (en cattlepenning) wedstrijden uitgeschreven worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:57

Jannie schreef:
eevita schreef:

Kijk even op http://www.dutchteampenningassociation.nl dan zie je dat er wel degelijk teampenning (en cattlepenning) wedstrijden uitgeschreven worden.

ik zei ook niet dat ze nooit uitgeschreven werden... deze site kijk ik met enig regelmaat, maar de laatste update had ik even gemist :+

k_hermus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 21:25

Ik was 2e in de jeugd en 5e in de ranch cutting vandaag. Ook een paar geweldige mensen ontmoet, zoals Sebastiaan Drossaert (bedankt voor de hulp!!) en Paul Derrez. Op naar de volgende NCHA.N show.

Anoniem

Re: 4 april Low Land Cutting Tour (NCHA.N) Lanaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 18:54

gefeliciteerd!
Reed Paul Derrez ook nog mee?
Enne.. Ehm.. foto´s ??