Pagella op TV!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ambiiee

Pagella op TV!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 17:35

Dankzij Annemiek186, is SBS vandaag bij ons langs geweest, ook zij vertelde dat de opnames vanavond uitgezonden worden! Het komt vanavond half 11 in Hart v. Nederland! Ben super nerveus!!!! Voor de mensne die het niet weten, zijn wij in bezit van een paard met een scheef neusje. Zie onderschrift voor topics. Het heeft annemiek erg aangesproken, en heeft er werk van gemaakt. We hopen hiermee geld in te zamelen voor een operatie, die absoluut prijzig is. En zo natuurlijk te hopen dat Pagella lang en gelukkig mag leven!

Bedankt Annemiek!!

_Charlotte

Re: Pagella op TV!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:36

Wat gaaf!
Volg jullie al vanaf het begin :j Ga zeker kijken vanavond.

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:37

Ik ook! Ben echt heel erg benieuwd!!!
Super man!

quibusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:41

Wat leuk! Ik ga zeker kijken, zou geweldig zijn als de operatie hiermee tot stand kan komen :j

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 17:42

Hoop ook dat ie dan in werking kan komen, als alle bokkers die fan van haar zijn ook mee willen helpen, dan zijn we er zo :D

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 17:59

Als het lukt zal ik ook kijken en anders morgen wel even de herhaling op het internet! Zijn de opnames goed gegaan? Een operatie is dus mogelijk en wat/hoe willen ze dat dan gaan doen? Zitten er veel risico's aan? Het lijkt me wel een zeer uitzonderlijke operatie. Hoop voor jullie dat het gaat lukken!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:24

Oh wat leuk zeg! Nou, ik ga zeker weten kyken ! :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:10

Ik heb het niet gezien, maar mijn moeder zei het. Ik had haar toevallig zondag ofzo het topic laten zien van een jaar in the picture en vanmorgen zei ze al dat ze jullie had gezien op hart van Nederland!
Ik zal vandaag wel even gaan zoeken naar een herhaling :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:11

Het paardje kwam me vaag al ergens bekend voor,... hoe kon het ook anders van bokt :D

Hopelijk komt alles goed!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:12

Ik heb het gezien!!!!
Ben er speciaal voor gaan zitten! :)
Echt een leuk stuk op tv, en ik hoop dat jullie voldoende geld binnenhalen om haar te helpen. 1500,- moet toch wel lukken lijkt me?
Alleen, er werd niet gezegt hoe we jullie kunnen helpen, is er een speciaal rekeningnummer geopend?

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 11:01

Het is geen 1500 euro, dat is een fout.. Alleen de operatie is 1500 euro, daarbij moet ze enkele maanden in utrecht verblijven, en krijgt maanden lang medicatie..

Ik ga zo naar de bank een rekening nummer voor dr openen!
Bedankt allemaal!

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:04

ik heb het vannochtend in de herhaling gezien. Helemaal leuk. Al veel reacties gehad?

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 11:10

Ik weet niet hoeveel, sbs stuurt de reacties door naar mijn mail, ook omdat ze nog heel veel vragen beantwoord willen hebben. Dus ben benieuwd!:D

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 12:39

Ik zag ze al bezig gisteren, ik dacht al wat zijn die nou aan het doen?? haha maarja op de hoeverweg moet je doorrijden he?

Heb het gemist op tv, maar succes met je actie!

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 12:45

Hoi Ambiiee,
Ik heb met open mond de reacties in het andere topic gelezen.
Sommige mensen kunnen echt beter een brommer kopen i.p.v. een paard...
Wat ik tot nu toe heb gezien is Pagella een heel vrolijk paardje die net zo veel recht heeft op een lang en gelukkig leven als elk ander paard! Hopelijk doorstaat ze de operatie goed en brengt het verbetering. Heel veel succes ermee!

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 12:51

Hoi hoi!

Bedankt voor de positieve berichten! Ik zou inderdaad ook maar doorrijden op de hoeverweg, er gebeuren al zoveel ongelukken.

Ik lees ze niet eens meer na.. Sommige mensen zijn gewoon in en in triest. Hardstikke bedankt!

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:36

Ik zat even bij uitzending gemist te kijken.
was het de late editie.
Bij waar ze zeiden waar ze het over ging hebben stond het er niet bij.

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:40

Ik heb het gezien.
Super leuk

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:49

Ambiiee schreef:
Het is geen 1500 euro, dat is een fout.. Alleen de operatie is 1500 euro, daarbij moet ze enkele maanden in utrecht verblijven, en krijgt maanden lang medicatie..

Ik ga zo naar de bank een rekening nummer voor dr openen!
Bedankt allemaal!

ooow ik dacht al, dat valt toch wel mee! Vond het zelfs 'goedkoop' Maar met bovenstaande uitleg begrijp ik het een stuk beter!
jammer dat ze dat niet duidelijk in het programma hebben gezegd!

veel succes ermee! het is echt een leuk beest

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:02

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:07

Waauw wat een schitterende draf heeft dat paardje zeg. Dat neusje stoort zo als je haar ziet helemaal niet, maar ik snap wel dat je het toch wilt laten opereren. Mensen verklaren mij ook voor gek omdat ik paarden uit Roemenie naar NL haal. Maar goed je moet doen waar je je goed bij voelt en waar je achter staat.
Ik vind het echt een plaatje om te zien, dat blesje is ook geweldig. Ik hoop dat als ze eenmaal de operatie heeft gehad dat we dan nog veel vaker naar haar mogen gluren hier op bokt.
Wie weet wat ze nog kan bereiken als ze eenmaal een recht snoetje heeft. En dan heb jij daar toch mooi even voor gezorgd.
Zo moet je gewoon denken en verder die negatievelingen lekker laten gaan.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:09

Ik baal echt dat ik filmpjes op dat soort aflevering gemist sites nooit kan bekijken :(
Heb wel eerder een topic over pagella gevolgd en ondanks het scheve neusje waar ik toch best van schrok vind k het wel een zeer aansprekend paardje!
Hoop dat het lukt met de inzamelingsactie!

__Tetske__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:12

Hey, Ik heb het gisteravond gezien en ik vind het ontzettend tof van je dat je dr van de slacht hebt gered. Het is dat ik op het moment niets kan missen (komt hopenlijk verandering in binnenkort ;) ), maar als je het rekeningnummer hebt geopend voor dr, zou je die dan aan mij willen pb-en?

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:25

Hey, ik heb het gister ook gekeken, wat een ontzettend leuk beestje, ze loopt ook leuk! Ik vind het fantastisch dat je zoveel voor je paard doet, en hulp kan je altijd vragen om wat voor bedrag het ook gaat! ;)

Nog een vraagje: hoeveel procent kans is er dat de operatie zo goed lukt dat haar neus weer helemaal goed komt? Want als dat zou lukken is dat natuurlijk geweldig!

Maritdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:31

hoe staat het met de inzameling?? Want het is een super leuk paardje en verdient het dubbel en dwars!