shetlanders powerhorse

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiniLoe

shetlanders powerhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 10:53

elke zomer in de maand juli word er in duiven ( omg. arnhem ) powerhorse gehouden.
dit jaar elf en twaalf juli zaterdag en zondag.

dit is een buiten effenement voor paarden, voornamelijk trekpaarden. er zijn allerlei onderdelen, waaronder zaterdag ochtend een tocht voor alle ponys en paarden aangespannen en onder het zadel.

nu heb ik vorig jaar een stukje aangespannen met me shettie mee gereden, geweldig de kleinste naast de grootste, echter kon hij het tempo niet bij houden, en was de enige shet.

nu zoek ik mensen die het leuk vinden om deze tocht mee te lopen, rijden of met karretje die ook een shet hebben, zo kunnen we met een groep shets gezamenlijk in shet tempo mee rijden.

voor info over powerhorse zie hun site, ben benieuwd of er mensen zijn die dit leuk lijkt...

www.powerhorseduiven.nl

voor meer powerhorse fotos zie mijn site met mijn fotos

http://community.webshots.com/user/mariesownpage

er is plek voor neerzetten auto en trailer, water en alles is aanwezig. verder is de dag super gezellig voor fam. en iedereen, met top punt in de middag de trekpaarden aangespannen door het water, rijden op tijd.

Arianne

Re: shetlanders powerhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:12

Geweldig!!! Ik hoorde hier vorig jaar al iemand over en ben blij dat ik nu de datums in mijn agenda kan schrijven!!! Ik kom zeker kijken; helaas lopen mijn shetten niet aangespannen. Hopelijk vind je een gezellige medemenner!!

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 23:57

voor mij is dit ieder jaar vaste prik, plan er alles omheen haha en dat hele weekend ziet me vriend me ook haast niet hihi.

dit jaar gaat zijn verzorgstertje hem met zadel bereiden, ik ernaast.
kan je dan ook niet met je shetties hihi. aan de hand met ze mee lopen is al geweldig toch

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:36

[SMP] > [EV]