Ik mocht me shet ophalen!
Ik ben maandag gaan kijken bij stal Liebas (http://www.liebas.nl) en werd opslag verlieft op een
1,5 jaar oud merrie'tje genaamt Amalia

Papieren alles erbij en een ontzettend vrolijk dier wat mooi de wereld in kijkt

Maar omdat ik mezelf niet helemaal "Amaliaaaaaaaa" zag roepen op stal heb ik bokt even laten speculeren over eventueel een andere roepnaam:
[ITP] Mijn aankomende shetje
Er kwamen een aantal hele leuken voorbij maar uiteindelijk is het toch Luna geworden
Want een aantal mensen van stal vonden Lizzy dus niet leuk haha:
suusiejj schreef:Lizzy is omgedoopt naar Luna
Diane vond dat mooierEn toen ik het nog eens zei , vond ik het ook mooier en vervolgens komen er 4 mensen naar me toe wat is Luna een schaaaaatje".
Dus het is Luna , voor Manon is ze Maxima en voor een enkeling Amalia
Nou genoeg gepraat dacht ik
Hier foto's van m'n kleine vriendinnetje:
Daar stond mijn kleine meid klaar voor vertrek:

Even begroeten
Als je voor haar bukt drukt ze haar neus tegen je aam haha 
(ze kreeg een gloednieuw halstertje om
)
De reis ging goed, in de trailer kende ze al en ze was heel rustig

Allereerst mocht ze eens kennis maken met mijn kanjer Asra en die vind haar wel leuk

Toen ff lekker over het erf gehobbeld
En elke keer als ze iets eng vond kroop ze tegen me benen aan 

En toen naar Olando
Paard van 1,80 en zij is 88 cm Ze keek dr ogen uit al die grote paarden dat kent ze niet

Ze had al aardig wat aanhang om zich heen op stal en toen zag Nina haar en stonden we daar de
eerste 20 minuten

Daarna Asra in de grote bak gezet en Luna/Amalia in de kleine

En op stal vond ze het ook leuk geloof ik

Kom ik gisteravond weer lag ze te slapen in dr nieuwe stalletje

Dus ze voelt zich ook thuis
Ze had een kuiltje voor haar waar ze met dr neusje in lag ..Daar hebben ze haar paar stukjes wortel in gelegd want ze kreeg een hele wortel niet goed door midden (Was ook een grooooote wortel

Volgens mij vind Asra haar echt leuk.. Wou gister rijden, had ik Luna in de kleine bak gezet.
Nou fatsoenlijk instappen wou Asra niet aan , elke keer als ik bij de ingang van de bak reed , zette hij een flinke draf in om achterin de grote bak te komen om Luna te zien
straks moet ze nog mee op concour 
Later was ze in slaap gevallen in de kleine bak en wou ze er helemaal niet meer uit .
Me pony'tje is nog bekapt voor ze mee ging ,wormenkuur gekregen en nieuw halstertje
. Zelf een glas met hun stal erop en natuurlijk een dekhengstenboekje van 2009 
Nou ik ben erg benieuwt wat jullie van me prinsesje Amalia vinden

maak nu ook zoveel mogelijk foto's net als toen Asra 1,5 was