Ordeal@ zwangerschapsgym!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daan_O

Ordeal@ zwangerschapsgym!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 19:11

Hierbij wat foto's van Ordeal, zoals de titel al doet vermoeden is Ordeal drachtig :D Ze is nu 9 maanden drachtig van Rubiquil.

Degene die ons kennen zullen wel zien dat het rijden absoluut niet meer het niveau heeft van een jaar geleden, vandaar dat ik het maar als "zwangerschapsgymnastiek" beschrijf ;) Ik vind heel erg belangrijk om Ordeal zo fit mogeljk te houden vandaar dat we toch nog een beetje blijven rijden. Momenteel rij ik haar nog 3 a 4 dagen per week en wandelen we daarnaast erg veel. Ik hoop haar na de komst van de kleine zo snel mogelijk weer op te kunnen pakken :)

Ordeal is tijdens de dracht behoorlijk veranderd, eigelijk heb ik het rijden al vrij snel op een lager pitje gezet omdat ik aan haar merkte dat ze het tijdens het trainen echt wel wat zwaarder heeft. Daarnaast is haar buik inmiddels best wel dik aan het worden waardoor ik al een tijdje met een wintec zadel rij in plaats van mijn dressuurzadel, die lag niet helemaal lekker meer. Al met al komt het er op neer dat we gewoon nog lekker wat rondhobbelen, dus geen spectaculaire foto's! ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding\

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Ordeal@ zwangerschapsgym!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:48

Leuke foto's, Daan!
En zo verkeerd loopt Ordeal niet, zo blijft ze toch lekker op gang gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:48

Ik vind t super foto's lekker ontspannen, wel krijg ik t idee dat je beugels een gaatje langer mogen :) En ook in de wendingen en bochten recht blijven zitten en niet mee gaan hangen :)

verder echt super je hebt t paardje lekker aan t lopen!

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:13

Ik vind dat ze zeker nog soepeltjes loopt zo "hoogzwanger"... dat deed ik haar niet na hoor tijdens mijn zwangerschap.

Vind het ook zo leuk dat Shadira er zo bij staat. Kunnen ze net als Lars en Vera niet zonder elkaar?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:31

Leuke foto's hoor Daan!

Vind dat Ordeal nog super loopt, maar begrijp dat het allemaal wat lastiger voor haar wordt. Van de foto's is het in ieder geval niet af te zien.

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:51

Wauw Daan, ik vind haar er toch nog lekker bijlopen!
Maar wat een buik krijgt ze joh, zo onder het zadel valt het veel meer op!!

PreciousViva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:55

Ziet er prima uit hoor voor een hoogdrachtige merrie!
Waarom staat er een pony eenzaam vast in die bak trouwens xD?

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:40

Bedankt allemaal :) Zo de foto's terugkijkend valt het mij ook reuze mee hoe het er uit ziet. Het voelt veel minder soepel dan ik gewend ben, maar dat is natuurlijk logisch met zo'n buik :D

Ilse ik neem ze ook altijd tegelijk mee ja. Ze zijn niet echt onafscheidelijk, maar kunnen allebei absoluut niet alleen staan en als ik met de een weg ga zou de ander dus alleen achterblijven, vandaar.

Cinnepin ik ben een dressuurzadel gewend, daar zit ik wel met langere beugels op, maar dit is vzh en dat vind ik niet prettig met langere beugels.

PreciousViva die pony is ook van mij, Shadira. Zoals al uitgelegd aan Ilse neem ik haar dus altijd gezellig mee als ik met Ordeal ga rijden omdat ze anders alleen op stal achterblijft waar ze niet goed tegen kan. Ze blijft altijd braaf staan, en in- en uitstappen doen we wandeld met zn drieen :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:06

Nou Daan vind het er nog superrelaxed uitzien. Ordeal is lekker ontspannen. En shadira staat daar wel braaf te staan ja. :D

Zijn de foto's trouwens gemaakt met je nieuwe camera?? Zo ja, dan moet je de ISO even wat omlaag zetten, dan heb je wat minder ruis. Of komt dit door het uploaden?

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:14

Dat ziet er nog relax uit, ze kan nog goed meedoen met haar dikke buik ;)

Even een vraagje, heeft ze nou een bit in of rij jij bitloos? Ik meen zelf bitloos te zien, wat heb je dan voor hoofdstel?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:16

Ik vind het er supernetjes uit zien, gewoon lekker relaxed!

En ik ben nog altijd groot fan van jullie :D
Lekker buikje heeft ze trouwens al!

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:59

Mooi Daan! :) Shadira... Heerlijk dat ze graag meegaat en mee mag stappen!

Ze loopt erg lekker, idd zoals Ilse zegt... als zwangere vrouw zo vergevorderd en nog zo actief... ik niet hoor!

Heb je nu je nieuwe Emiel Voest hoofdstel?

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 20:03

Nel de foto's zijn inderdaad met mijn camera gemaakt, Marnix heeft allemaal verschillende standen gebruikt en ook met iso waarde gespeeld, we zijn nog in de ontdekkingsfase ;) Wel handig want nu kan ik zelf ook goed terugzien wat betere foto's opleverd.

Monique ik rij bitloos ja, met het kruislingse systeem (Dr Cook). Dit hoofdstel is van Harry's Horse.

Sodeletuut dank je! :D

[***] nog geen Voest maar mijn oude hoofdstel, over een paar maandjes als we weer echt wat gaan doen ga ik een nieuwe kopen :)

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 20:36

Nou Daan, vind dat je haar nog heel netjes rondstuurt hoor! En ook lekker dat ze gewoon nog haar rondjes loopt. Voor zo'n bevalling moet je wel een goede conditie hebben natuurlijk ;)

Vind je beugels op een nette lengte zitten. Het vertekend geloof ik een beetje door die dikke buik van Ordeal.

Nou nog even weekjes aftellen en dan beschuit met muisjes!

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 12:34

Sig dank je! De verhouding van buik / zadel / mijn benen is een beetje vreemd he? :D En daarbij nog een dressuurpad, dat vertekend natuurlijk ook wel wat.
De uitnodiging voor beschuit met muisjes volgt tzt :D

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:37

Ziet er goed uit hoor.. :) Wat heeft ze een lekker buikje.. :)
Er komt vast wat moois uit.. :D

Daisy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 17:33

zooo wat stralen jullie veel rust uit zeg.

echt super foto's!

inma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 17:05

Hey, ziet er goed uit hoor! Moooi buikje.

(wachten, wachten, wachten.... :D )