paarden4daagse Zorgvlied 2009, wie doet weer mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Neskolay

paarden4daagse Zorgvlied 2009, wie doet weer mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 14:02

Jaja beetje vroeg, maar per 1 maart beginnen de inschrijvingen alweer voor de paarden4daagse in Zorgvlied in september 2009.

Wie doet mee?
Ik en mijn zusje zijn weer van plan mee te doen! Afgelopen jaar helaas niet gelukt..

Per 1 maart 2009 wordt de inschrijving voor deelname aan de Paardenvierdaagse Zorgvlied geopend. Deelnemers van 2008 krijgen automatisch bericht en moeten binnen 14 dagen reageren en betalen. Per 15 maart 2009 krijgen alle mensen die zich dit jaar moesten afmelden en nieuwe geïnteresseerden in deelname de mogelijkheid zich in te schrijven via het inschrijfformulier op de website. Het is belangrijk dat u snel reageert op de uitnodiging tot inschrijving. Toewijzing geschiedt op volgorde van binnenkomst formulier en betaling inschrijfgeld. Voor 2009 is slechts een beperkt aantal nieuwe plaatsen beschikbaar. Het totale aantal deelnemers voor 2009 is maximaal 250.
Nieuwe geïnteresseerden kunnen zich vanaf nu al opgeven maar krijgen pas per 15 maart 2009 bericht. De 4e Paardenvierdaagse Zorgvlied 2009 wordt gehouden van 15 t/m 18 september 2009. Kosten voor deelname zijn: € 35,00 voor ruiters en € 55,00 voor menners (dit is inclusief de BBQ op de feestavond).

paarden4daagse Zorgvlied 2009

Judje

Re: paarden4daagse Zorgvlied 2009, wie doet weer mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:39

Verplaatst: BRT --> EV

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 22:49

jaja, Go jij! Go jij! natuurlijk was vorig jaar zo onwijs gaaf, wij doen weer mee.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:50

Ja hoor hier nog eentje. Ikheb zo genoten dat wil ik nog wel meer meemaken. Ga dit jaar voor de 2e maal. Ditmaal met een ander paardje dan vorig jaar. Maar vast net zo lief; ik ga haar 30 januari ophalen.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 22:14

boedjang: Helaas kon ik afgelopen jaar niet meedoen ivm overlijden paard, jaar ervoor heb ik wel meegedaan, was erg leuk!!

Sandrina: Ow leuk, nieuw paardje? spannend Haha!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:22

Ans schreef:
boedjang: Helaas kon ik afgelopen jaar niet meedoen ivm overlijden paard, jaar ervoor heb ik wel meegedaan, was erg leuk!!

Sandrina: Ow leuk, nieuw paardje? spannend Haha!

De reden dat ik een nieuw paardje heb gekocht is niet zo'n leuke; Heb mijn 1e hafje op 6 november moeten laten inslapen, mijn lieve 'groemeltje". Ik zou het liefste nog 10 jaar met haar hebben meegedaan aan zulke riiten, maar ze haar peesblessure was te erg en te pijnlijk om in haar verantwoord en met een gerust geweten leven te laten. Vandaar dat nieuw paardje. Ik hoop dat ik met deze dame net zo'n goede band opbouw als met haar lieve voorgangster. Ik denk van wel, want ik heb al een lekkere dikke, natte kus van haar gehad.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 22:24

Ow gatsie, sorry... had ik even niet door, kon dat niet opmaken uit je reactie, excuus..
Dat is dezelfde reden waardoor ik afgelopen jaar niet mee kon doen, heb mijn kwpn'er vlak ervoor in moeten laten slapen.

Inmiddels ook nieuw paardje.

Sterkte nog.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:28

Ans schreef:
Ow gatsie, sorry... had ik even niet door, kon dat niet opmaken uit je reactie, excuus..
Dat is dezelfde reden waardoor ik afgelopen jaar niet mee kon doen, heb mijn kwpn'er vlak ervoor in moeten laten slapen.

Inmiddels ook nieuw paardje.

Sterkte nog.

Dat kon je ook niet weten, maar vind het wel spannend dat wel. Maar ik moet nog zo vaak terugdenken aan dat lieve paardje dat me overal naar toebracht, ook al kon ze bijna niet meer (weet ik nu)
Hoe ben jij je paard verloren? Wat voor een heb je nu? Weer een KWPN-er?
Ik kón niet anders dan een haf kopen; ben echt helemaal volkomen verslingerd aan dat ras.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 22:31

In mijn onderschrift staat een link naar mijn kwpn'er die ik augustus '08 in heb moeten laten slapen.
Was mijn maatje voor altijd!!

Ik heb na het verlies van mijn grote vriend een kwpn veulen aangeschaft en kort daarna de moeder.. kwpn merrie Lachen
Wat voor paardje ga jij bij kijken? Weet zeker dat je daar ook veel plezier mee gaat beleven en je hafje leeft voort in je herinneringen!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 22:39

Ans schreef:
In mijn onderschrift staat een link naar mijn kwpn'er die ik augustus '08 in heb moeten laten slapen.
Was mijn maatje voor altijd!!

Ik heb na het verlies van mijn grote vriend een kwpn veulen aangeschaft en kort daarna de moeder.. kwpn merrie Lachen
Wat voor paardje ga jij bij kijken? Weet zeker dat je daar ook veel plezier mee gaat beleven en je hafje leeft voort in je herinneringen!

Dank je lief van je. Ik heb weer een haflinger gekocht, gelukkig lijkt ze niet op Wendy en haar naam wordt ook anders. Maar ze mag wel net zo 'n geluid maken. Dat rommelen met de neusvleugels noemde ik "Groemelen'' Ik vond het echt een haflingergeluid. Hoorde het vanmiddag weer en dat klinkt mij als muziek in mijn oren. Heerlijk hoewel soms wel met weemoed terugdenkend aan mijn Wendy.
Jij hebt ook heel wat verdriet achter de rug, ben je er al weer een beetje overheen, ondanks dat je er weer twee bijkocht?

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 22:42

Ja ik herken wat je zegt over die aparte herkenbare geluidjes.
Mijn Kashmir knarsetande af en toe wel es en doet mijn nieuwe merrie ook (alleen dan nog harder) doet me wel goed en denk dan ook wel aan hem terug.

Ook al heb ik 2 andere paardjes, ik mis Kashmir nog ontzettend vreselijk en kan me niet indenken dat ik er ooit helemaal overheen kom,.
Het was zo'n groot verlies, ben er tot het einde bijgeweest.. heb zoveel met em meegemaakt door de jaren (10jaar) heen.

Nee het slijt wel, maar gaat niet weg.
Al ben ik wel heel blij met mijn nieuwe paardjes en beleef veel plezier aan ze hoor!

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:32

Wat zijn jullie er vroeg bij Knipoog

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:58

Josfoto schreef:
Wat zijn jullie er vroeg bij Knipoog

Ha Jos, De inschrijvingen voor Epe zijn immers weer begonnen dus het begint weer te leven; het 4-daagse-circus.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 22:44

Josfoto schreef:
Wat zijn jullie er vroeg bij ;)

ik ben bezig geweest met een locatie om te slapen en weidegang voor ons paardje, bijna alles zat al vol!!!!!!!!!!!!!!!!! we hebben maar snel het laatste huisje geboekt, dus zelfs zonder dat de inschrijving al begonnen is kom je er bijna niet meer tussen

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 11:18

Goh, dan wordt Zorgvlied ook een 4daagse in de orde van die van de Eper4daagse?
Dat wordt weer dringen voor de deelnemers in spe }>

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 11:20

Ben blij dat ik slaapplek bij mijn moeder heb (vlakbij startterein), zal Ludanchelo ook vast maar raadplegen voor weidegang voor mijn merrie :+

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:07

Hier nog een 4daagse liefhebber. Wij doen dit jaar ook mee aan Zorgvlied, wordt de 4de keer. Huisje en weilandjes zijn al geboekt. Moeten ons alleen nog inschrijven.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:03

Odi schreef:
Hier nog een 4daagse liefhebber. Wij doen dit jaar ook mee aan Zorgvlied, wordt de 4de keer. Huisje en weilandjes zijn al geboekt. Moeten ons alleen nog inschrijven.

Fijn te horen dat er steeds meer bij komen. Wij kunnen ons toch pas per 1 maart inschrijven? Ik zit er ook een beetje op te wachten. Heb de logies voor ons en voor de paarden al in de puntjes geregeld.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 10:05

Het is ook alweer bijna maart :D
Gaat echt snel!

Ik ga me inschrijven met me nieuwe paardje die ik 28 feb ophaal! *\o/*

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:18

Orlando_ schreef:
Het is ook alweer bijna maart :D
Gaat echt snel!

Ik ga me inschrijven met me nieuwe paardje die ik 28 feb ophaal! *\o/*

Leuk voor je; heb je weer een hele nieuwe periode voor de boeg.

Ik heb ook een nieuw paardje: Fralla.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 13:32

Ik heb me ingeschreven!! :D

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:02

Ik heb me ook ingeschreven! Dit wordt het derde jaar dat ik meedoe. Dit jaar alleen met een ander paard waarschijnlijk.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:28

Ik heb de bevestiging al binnen. Dus ik rijd ook mee met Fralla.

avanti2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 17:08

Rubelle en ik doen dit jaar ook weer mee :D , voor de 2e keer, huisje en stal zijn al geboekt!
Ook de inschrijving is al betaald en bevestigd!! *\o/*
Heb er nu alweer onwijs veel zin in!!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 12:03

Als iemand nog een plekje voor mijn paardje weet?
Tot op heden nog niks kunnen vinden helaas..