vorige week zondag weer ons eerste buitenritje en afgelopen donderdag weer voor het eerst sinds 2 maanden in de bak gereden,mijn broer heeft pas een nieuwe camera en is foto's komen maken

het zadel heb ik nog niet zo heel lang en moet er nog een beetje aan wennen aangezien dit zadel niet tot weinig kniewrong heeft..
Amber kan nog niet veel qua dressuur,voordat ik haar kwam verzorgen is er 5 jaar niks mee gedaan behalve af en toe eens een keer voor de koets..
ik vind dat het al wel vooruit is gegaan aangezien ze eerst alleen maar met haar hoofd in de lucht liep en ze nu al stukken netjes naar beneden loopt,maar het kan nog altijd beter

dit is het topic wat ik plaatste toen ik voor de 3e keer op haar reed:
[RT-HAW] amber@work 3e keer rijden
ik zag op de foto's dat mijn zadel veels te ver naar voren ligt
mijn eigen commentaar:
-tenen iets naar binnen
-hakken soms wat meer uitdrukken
-handen op de plaats en niet te hoog(soms lijk ik ze wat vast te zetten)
-naar voren kijken
-op de foto's viel mij ook op dat ik veels te veel achterin het zadel zit
hou het commentaar vriendelijk en opbouwend aub

1.

2.

3.jammer dat zie net niet vierkant staat

4.

5.

6.mooie ruime stap

7.

8.

9.mooi beenwerk

10.

11.

12.mooie ruime draf en ze loopt hier lekker ontspannen

13.galopfoto, is voor haar nog erg moeilijk,ze kent de hulp niet meer dus duurde even voor ze aansprong

14.

15.lekker uitstappen

even belonen
http://img.photobucket.com/albums/v206/hchooli/amber%20en%20ik/PICT1728.jpg
). Wat ik dan vooral doe is balkjes lopen en draven, veel schakelen, voltes etc!
.
. Probeer mee te zitten naar binnen en je binnenhak uit te drukken. Goed je binnenbeen er aan als je de volte op rijdt. Ik vind je houding mooi, je zit inderdaad mooi rechtop
Leuk dat je de foto's ook hier hebt neergezet Ellen, het is echt al een hele vooruitgang als je het vergelijkt met het eerste HAW-topic, en dat in zo korte tijd