Vaidosa is nu 4 maanden onder het zadel en vond dat vooralsnog erg spannend. Ze was daarom vaak gespannen. Vorig week is het kwartje gevallen en nu loopt ze lekker ontspannen rond. Hoewel... tot vandaag, want net nu ik een fotograaf had geregeld (vriendlief) besloot mevrouw om vandaag eens lekker druk te zijn... Gelukkig heb ik af en toe nog wel fijne ontspannen stukken kunnen rijden!
De knotjes die Vaidosa in haar manen heeft zijn zwaar mislukt.. Ik had ze gemaakt omdat haar manen op dit moment hopeloos zijn, ze beginnen weer aan te groeien, ze waren er deze zomer afgeschoren in Portugal. Maarja, de knotjes zagen er ook niet uit omdat haar manen zo mega rebels zijn. Op het eind heb ik ze er uitgehaald, want ze gingen ook nog eens los..
Verder twijfel ik er over of ik mijn beugels nog 1 gat langer moet doen.
Ik ben best wel tevreden met mijn beenligging, die is de afgelopen 6 maanden verandert van clownstand (dus ver naar buiten stekende tenen) naar toch best wel recht naar voren stekende tenen! Nu mijn hakken nog uitdrukken!
Maar goed, genoeg geklets! Tijd voor foto's! Ik heb bijna geen foto's van het losrijden (heb er 1 geplaatst)
1.

Instappen
2.

3.

Drafje
4.

5.

Even een pasje verruimen (vertekend beeld, doordat de foto schuin genomen is )
6.

Galop, ik moet er om denken dat ik in galop mijn handen niet op schoot leg en mijn teugels dus een beetje korter neem.
7.

Even stappen tussendoor.
8.

Lekker ontspannen drafje
9.

Fijn over haar rug
10.

Poging tot wijken (wat ze nog heel erg moeilijk vind en we af en toe tussen door meepakken)
11.

Haar galop wordt al steeds beter, ze valt niet meer zo erg uitelkaar
betreft mijzelf het zelfde verhaal als bij fotonummer 6
12.

Knappe merrie!
14.

Fijne rustige draf, ze mag nog wat zakken met haar hoofd.