Nou, naar lang overwegen toch besloten een topic te openen

Ik was een beetje teleurgesteld toen ik de foto's zag, dacht dat mijn houding een stuk beter was en dat mootje een stuk lichter in de hand was! Ik heb nu een aantal keer les gehad, de laatste tijd wat vaker en het gaat steeds beter. We werken eraan dat ze nageeflijk komt op mijn buitenteugel en mn binnenteugel zo veel mogelijk met rust te laten, in de les lukt dat, maargoed, nu had ik dus geen les

We werken dus aan een lichtere nageeflijkheid, met minder binnenteugel. Meer buiging en losheid in de kaak & rug. En mijn prutshouding
haha. Oh even leuk, een oud topic, de foto's van onderstaand topic zijn van 4 maanden geleden , en door de zelfde fotograaf gemaakt
Rooslovertje @ bokt, thanks meid 
[RT-HAW] Amotes (super hafje !! ) @ dressuurwork
Amotes is een 11 jarige haflingermerrie, ze is onwijs leergierig en vind het allemaal ook leuk! We hebben nu 3 succesvolle proeven gereden in de b en zijn onofficieel daarbij +1, vanaf januari starten we officieel zo'n 2x per maand tussen de paarden
Zijn we er klaar voor???
. Nou goed, hier de foto's!
1.

2.

3.

Hier valt ze compleet uit elkaar, maar ze heeft rechtsom juist ook heel fijn en richting de verzameling
gegaloppeerd maar daar helaas geen foto van..
4.

net terug uit galop denk ik, ze is hier wat heetjes

5.

bochtje om, linksom is haar moeilijk kant
6.

Fijn stukje, binnenhand niet vast zetten op mn bovenbeen, en mijn hoofd dragen
ik geef nog beter na dan mootje zelf 
7.

uitdraven, dat ze hierbij iets op de voorhand valt neem ik voor lief. Ben allang blij dat ze ondertussen dr hoofd naar beneden wil doen tijdens het draven
8.

&
9.

lief koppie
10.

Mooiste voor het laatst bewaard!

pasje naar voren
11.

ben blij dat ze steeds meer begint te verruimen

Omdat ik niet echt tevreden ben worden er as maandag alweer nieuwe foto's gemaakt! Hoop dat hier mijn houding al een stuk beter is en ik (vooral) mijn binnenhand wat meer draag
Brand los